با حضور باشکوه مردم؛

ستاد انتخاباتی بانوان روحانی در اهواز افتتاح شد

۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۶:۲۰:۵۳
کد خبر: ۵۵۶۱۷۸
ستاد انتخاباتی بانوان روحانی در اهواز افتتاح شد
همایش افتتاح ستاد بانوان اهواز با حضور فخرالسادات محتشمی پور از چهره های فعال سیاسی کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، فخرالسادات محتشمی‌پور در همایش حامیان دکتر روحانی که در ستاد انتخاباتی بانوان اهواز برگزار شد، اظهار کرد: مهمترین دلیل من برای رأی دادن به دکتر روحانی فارغ از ویژگی ها و عملکرد چهار سال گذشته وی به فرجام رساندن برجام است؛ اگرچه جنگ تحمیلی همه کشور را متأثر کرده بود اما شاید هیچ جای ایران مثل خوزستان و دیگر استان های مرزی معنی برجام را به خوبی درک نمی کنند.

وی ادامه داد: در دولت گذشته ما در آستانه جنگ بودیم و گردن افرازی ها غیرمعقول عده ای که نه تنها موقعیت خود بلکه موقعیت مجموعه ای که به نمایندگی از آنها سخن می گفت را روز به روز متزلزل می کرد.

این فعال اطلاح طلب عنوان کرد: در دولت نهم و دهم متاسفانه شرایطتحریم روز به روز بیشتر می شد و تحریم های بانکی و نفتی به شدتکشور را تحت تاثیر قرار داده بود بطور مثال کمبود دار و شرایط وخیمی را برای سلامت شهروندان ایجاد کرده بود.

وی افزود: ما هیچ گاه فراموش نمی کنیم در دولت احمدی نژاد ارز دارویی صرف واردات ماشین های لوکسی شد که پول خون مردم بود.

این فعال سیاسی گفت: بحث ایران هراسی در آن روزگار که چندان دور نیست به شدت در جهان مطرح بود. جامعه جهانی بدلیل قطعنامه ایی که علیه ما در شواری امنیت امضا شد همگام با آمریکا بود و خوشبختانه جریان مذاکرات تغییری در شرایط بین المللی بوجود آورد که برای همه غیرقابل تصور بود .

وی با بیان اینکه برجام با معجزه گفتگو رقم خورد، تصریح کرد: بسیار مهم است که در فضای داخلی هم به معجزه و اهمیت گفتگو باور داشته باشیم و سعی کنیم برای رفع مشکلات داخلی از آن استفاده کرد هرچند متأسفانه گروهی به گفتگوی سالم و سازنده تن نمی دهند و قدر مبدع و ایده گفتگوی تمدن ها را ندانستند و به دلیل عدم درک آن، مسیر را به سمت دعواهای سیاسی و منافع گروهی کشاندند.

محتشمی پور افزود: پس از اصلاحات شأن و منزلت بسیاری از هنرمندان نادیده گرفته شده چون بی‌هنرانی بر سرکار آمدند که قدرهنر را نمی‌دانستند اما با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید مجال اعتلای هنر برای مردان و زنان ایرانی فراهم شد هر چند با محدودیت هایی همراه بوده است.

وی در ادامه تصریح کرد: به دلیل وجود نهادهای موازی متأسفانه در کشور ما دولت همه چیز نیست و همه شأنیت ها را به لحاظ اجرایی ندارد.

محتشمی پور گفت: همگی در مناظره دوم مشاهده کردیم کسانی دولت را از ناحیه فرهنگ مورد انتقاد قرار می دهند و به خودشان جراتمی‌دهند تا بگویند محدویت در عرصه فرهنگ وجود دارد طبق تاکید دکتر روحانی اجرای کنسرت را با وجود مجوز رسمی از دولت جمهوری اسلامی ایران لغو می کنند و با طرح آمارهای دروغ مسائلی را عنوان می کنند که هنرمندان مجبور به تکذیب و توضیح می شوند.

این فعال سیاسی گفت: ساخت سالن تأتر و ترویج فرهنگ با امکانات و منابع عظیم غیرقابل شمارشی که در شهرداری پایتخت وجود دارد نه تنها هنر نیست بله وظیفه شهرداری است و در همه جای دنیا مرسوم است و اخیرا شاهد بودیم که شورای شهر تهران متوجه سوء استفاده ها در شهرداری شده وخوشبختانه اصولگرایان شورا نسبت به این مسائل اشراف پیدا کردند و در حال افشاگری هستند.

محتشمی پور با بیان اینکه به طور قطع در برجام همه خواسته های مامحقق نشده است و ملتزم زمان است اما مخالفان داخلی وخارجی در تلاش هستند مانع به نتیجه رسیدن کلی آن شوند، افزود: آرامش و امنیت ایران در فضای بین المللی، ثبات نسبی اقتصادی و گام برداشتن بسوی رشد و شکوفایی اقتصادی مدیون برجام است.

وی در پایان در خطاب به مردم گفت: من همه مردم را به صبوری و تعمق بیشتر دعوت میکنم چرا که اصلاحات با عجله و بی صبری بدست نمی آید و برای حرکت به سمت اعتلاء و توسعه کشور نیازمند زمان هستیم و اگر می خواهیم مانع بازگشت بی اخلاقی ها، دورویی ها و دورغگویی های گذشته باشیم باید پای صندوق های رأی حضور یابیم زیرا انفعال و بی تفاوتی مشکل آفرین است و موجب بازگشت دوران شوم گذشته خواهد شد.

نظر شما