فرماندار شادگان تأکید کرد:

رعایت قوانین انتخاباتی از سوی اعضای شعب اخذ رای در شهرستان شادگان

۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۶:۰۱:۰۰
کد خبر: ۵۵۶۷۱۲
رعایت قوانین انتخاباتی از سوی اعضای شعب اخذ رای در شهرستان شادگان
فرماندار شادگان در جلسه هیئت های اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا که در محل فرمانداری شادگان برگزار شد، بر ضرورت اجرای قوانین انتخاباتی و قانونمداری از سوی اعضای شعب اخذ رأی در این شهرستان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، جلسه هیئت های اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به ریاست  فرماندار شادگان بمنظور اخذ تدابیر لازم به منظور بررسی وضیت شعب موجود در سطح شهرستان  درسالن جلسات  فرمانداری شادگان برگزار شد.

احمد جعفری نسب در این جلسه بر لزوم مشارکت حداکثری آحاد جامعه در انتخابات تاکید کرد و اظهارکرد: هیئت‌های اجرائی برگزاری انتخاباتی سالم، بانشاط و پرشکوه برعهده دارند.

فرماندار شادگان با اشاره به اینکه حدود ۶ هزار عامل اجرایی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان فعالیت می کنند، گفت: ملاک برای انتخاب اعضای شعب توانمندی و تجربه بوده است.

وی حضور حداکثری مردم را در انتخابات حائز اهمیت بیان کرد و افزود: باید در برگزاری انتخابات هر قدمی را که بر می‌داریم در جهت قانون باشد.

به گزارش خبرنگار برنا، هریک از اعضای جلسه درباره نحوه برگزاری انتخابات ، بررسی وضعیت شعب موجود در سطح شهرستان و چگونگی تعیین اعضای شعب اخذ رای و همچنین بررسی و هماهنگی جلسه آموزشی اعضای شعب بمنظور توانمند سازی و آمادگی لازم  تبادل نظر کردند.

خبرنگار: مرتضی صویلاتی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز