به منظور جلب مشارکت دانشگاهیان؛

برگزاری نخستین جلسه هم اندیشی ستاد بانوان دکتر روحانی با ستاد دانشگاهیان

۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۶:۱۸:۱۴
کد خبر: ۵۵۶۷۲۱
برگزاری نخستین جلسه هم اندیشی ستاد بانوان دکتر روحانی با ستاد دانشگاهیان
نخستین جلسه هم اندیشی ستاد بانوان دکتر روحانی با رؤسای ستاد دانشگاهیان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، در این جلسه محمد رعایایی اردکانی با تبریک افتتاح ستاد بانوان از اعلام آمادگی ستاد دانشگاهیان برای همکاری دو جانبه خبر داد و اظهار کرد: ما باید تمام تلاش خود را به منظور آگاه سازی عموم جامعه از عملکرد دولت یازدهم انجام دهیم و تمام دستاوردهای علمی، فرهنگی و اقتصادی کشور در چهار سال گذشته را به مردم اعلام کنیم.

وی تأکید کرد: باید بدانیم که آرامش و امنیت نسبی امروز را مدیون تلاش های رییس جمهور و تیم مذاکره کننده برجام هستیم و این دستاورد کمی نیست.

همچنین در این نشست صمیمانه پروانه ولوی از حضور رعایایی و سید بهزاد علوی ابراز خشنودی کرد و گفت: همکاری های ستادهای مختلف بسیار تاثیرگذار خواهد بود و در واقع ستادها می توانند از تمام ظرفیت های یکدیگر برای هر چه بهتر شدن دوازدهمین دوره انتخابات و در حمایت از دکتر روحانی استفاده کنند.

وی ادامه داد: بارها گفته و دوباره تکرار می کنم اگر نگران نسل آینده هستیم باید پای صندوق های رأی حضور پیدا کنیم چون فرزندان ما امیدشان به دست های ماست.

به گزارش خبرنگار برنا، در این جلسه مقرر شد جلسه سخنرانی جمعه شب ستاد دانشگاهیان در محل ستاد بانوان خوزستان برگزار شود که سخنران و زمان دقیق جلسه متعاقبا اعلام می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز