رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در بندر امام خمینی :

۲۹ اردیبهشت سطح آگاهی مردم به عوام‌فریبان اثبات می شود

۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۵:۵۴:۱۷
کد خبر: ۵۵۷۷۸۴
۲۹ اردیبهشت سطح آگاهی مردم  به عوام‌فریبان اثبات می شود
رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در بندر امام خمینی، گفت: برخی این روزها با حمله به دولت اعتدال، سنگ محرومان و مستضعفان را به سینه می‌زنند، اما در روز 29 اردیبهشت، مردم پاسخ مناسبی به این افراد می دهند.

به گزارش خبرنگار برنا از بندر امام خمینی، ایمان احمدی اظهار کرد: کسانی که در سقوط اقتصاد کشور در دولت قبلی نقش داشتند، امروز دولت یازدهم را آماج تهمت های خود قرار داده‌اند و با حربه‌ی دفاع از مستضعفان، سعی در سیاه نمایی نسبت به واقعیات موجود جامعه دارند.

وی گفت: ثبات اقتصادی، سیاسی، امنیتی، اجتماعی و از همه مهم‌تر آرامشی که اکنون بر جامعه حاکم است، دست آورد عقلانیت و خرد حاکم بر دولت یازدهم است که با درایت و آینده‌نگری محقق شده و مردم این مسئله را به‌خوبی درک و لمس می‌کنند.

احمدی افزود: خوشبختانه با وجود ادعاهایی که اخیرا توسط برخی نامزدها و طرفداران آنان مطرح می‌شود، در میان مردم جو اعتماد به دولت روحانی برای یک مأموریت چهارساله‌ دیگر به‌وضوح دیده می‌شود.

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی تاکید کرد: تبلیغات حق تمام کاندیداهای محترم ریاست جمهوری و ستادهای تبلیغاتی آنان است، ولی هر جا که این تبلیغات به انحراف افکار عمومی از خدمات دولت منجر شود، این آمادگی را داریم تا با شفاف‌سازی، زمینه‌ی یک انتخاب مناسب را برای شهروندان فراهم کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز