مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۴:

خرید تضمینی گندم خوزستان به ۱۱۶۰۰۰۰تن رسد/پرداخت مابقی مطالبات کشاورزان در اسرع وقت

۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۱:۵۸:۲۴
کد خبر: ۵۵۹۸۱۵
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 4 گفت: مقدار خرید تضمینی گندم در استان خوزستان به یک میلیون و 160هزار تن رسیده است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز سیاوش حسین پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در استان خوزستان مقدار یک میلیون و 160هزار تن گندم  در قالب 145 هزار محموله تحویل 91 مرکز خرید استان شده است.

وی ارزش ریالی این مقدار گندم های خریداری شده را  15 هزار و 80 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تاکنون 9 هزار و 335 میلیارد ریال به حساب  کشاورزان واریز شده است و مابقی مطالبات کشاورزان نیز در اسرع وقت پرداخت  می شود.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 4 بیان کرد: امسال خرید گندم، رشدی حدود 25 درصدی داشته و این در حالی است که خرید گندم همچنان در استان ادامه دارد.

حسین پور افزایش تعداد مراکز خرید را یکی از دلایل افزایش خرید گندم دانست و گفت: کمبود مراکز خرید تضمینی گندم باعث ورود دلالان به این عرصه می ‌شد که افزایش تعداد مراکز خرید باعث شد گندم به موقع و در کمترین زمان خریداری و مطالبات پرداخت شود.  

وی ادامه داد: تعداد مراکز فعال خرید که این مقدار گندم را از کشاورزان تحویل گرفته اند 91 مرکز است و تلاش شده بهترین و مرغوبترین گندم تولیدی کشاورزان خریداری و درسیلــوهای استان ذخیره سازی شود.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 4 گفت: دانه روغنی کلزا نیز در این استان، همزمان با خرید تضمینی گندم، خریداری می‌ شود و تاکنون 17 هزار و 295 تن از این محصول، از کلزا کاران خریداری شده است.

خبرنگار: ثائره حیاتی

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز