وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

شرکت های ملی می توانند تولید ملی و اشتغال را ارتقا دهند

۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۲:۰۸:۲۵
کد خبر: ۵۶۳۷۶۸
شرکت های ملی می توانند تولید ملی و اشتغال را ارتقا دهند
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: شرکت های ملی می توانند تولید ملی را ارتقا داده و در عین حال باعث اشتغالزایی شوند.

 به گزارش خبرنگار برنا از خرمشهر، محمود واعظی در حاشیه بازدید از خط تولید شرکت جی. ال. ایکس خرمشهر عنوان کرد: در داخل ایران برخی از کارخانجات و شرکت های این چنینی هستند که باید تقویت شوند. هم اپراتورها و هم ما باید به این شرکت های تولید ملی کمک کنیم ولی آنها هم باید کیفیت محصولات تولیدی خود را افزایش دهند.

وی ادامه داد: اگر مردم از کیفیت محصولات تولید ملی رضایت داشته باشند و در عین حال بازار فروش هم وجود داشته باشد ما هم به تقویت تولید در این شرکت ها کمک خواهیم کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری گفت: بازدید از این شرکت در برنامه های قبلی من نبوده ولی برای اینکه بررسی کنیم به چه شکلی می توان آن را مورد حمایت قرار داد برای بازدید از آن آمدم. شرکت های ملی می توانند تولید ملی را ارتقا داده و در عین حال باعث اشتغالزایی شوند؛ به عنوان نمونه همین شرکت حداقل می تواند باعث اشتغالزایی یک هزار نفر شود.

واعظی در ارتباط با توان تولید کشور ایران در حوزه تلفن های همراه بیان کرد: قطعا توان ملی ما در این حوزه خوب است ولی به هر حال روزانه گوشی های جدید بسیاری در سراسر دنیا با فناوری های به روز تولید می شود که ما هم در حوزه تولید ملی باید کاری کنیم تا از نظر علمی و فنی همپای سایر شرکت های جهانی باشیم.

وی تصریح کرد: به هر حال مردم برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند و قطعا وقتی بدانند موبایل با کیفیت و قیمت مناسب در سطح ملی تولید می شود دیگر دلیلی ندارد که کالای خارجی بخرند.

نظر شما