استاندار خوزستان:

خوزستان پنجمین استان متصل شونده به دروازه بین الملل اینترنت

۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۹:۰۱:۳۰
کد خبر: ۵۶۳۸۹۵
خوزستان پنجمین استان متصل شونده به دروازه بین الملل اینترنت
استاندار خوزستان گفت: خوزستان پنجمین استان است که به دروازه بین الملل اینترنت متصل می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی در مراسم افتتاح طرح های وزارت ارتباطات در اهواز بیان کرد: جای شکر و سپاسگزاری دارد که خوزستان کانون توجه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار گرفته و به تدریج آن جایگاه اصلی خودش که تا یک سال پیش نداشت را به دست خواهد آورد.

وی ادامه داد: امروزه ارتباطات و فناوری اطلاعات باعث بروز تغییرات عمده در حوزه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی می شود. طی روزهای تبلیغات انتخاباتی نیز قسمت عمده اتفاقات در حوزه ip و شبکه های مجازی صورت می گرفت و تبلیغات سنتی گذشته بعضا کارکرد خود را یا از دست داده یا دارند از دست می دهند.

استاندار خوزستان گفت: با فناوری اطلاعات و ارتباطات و گسترش دولت الکترونیک قطعا تسریع ارائه خدمات دولتی، بسترسازی برای تولید محتوای الکترونیک و خلق فرصت های شغلی جدید، حذف فرآیندهای زاید که باعث توقف و کندشدن سرمایه گذاری در کشور اتفاق می افتد و همچنین نظارت دقیق تر و سریعتر بر سیستم برای کاهش حجم فساد اداری می توانیم شاهد باشیم.

شریعتی بیان کرد: خوزستان پنجمین استان است که به دروازه بین الملل اینترنت متصل می شود؛ با وجود اینکه استان های دیگر نیز تقاضای اتصال به این شبکه را داشتند ولی خوزستان در اولویت قرار گرفت. اصفهان هم می خواست ولی از وزیر تشکر می کنم که اولویت را به خوزستان داد.

وی اظهار کرد: دروازه بین الملل اینترنت در افزایش سرعت و کیفیت اینترنت خوزستان تأثیر بسیاری دارد. یکی از خواست های عمومی مردم شهرهای مختلف خوزستان رفع نبود اینترنت رسیدگی به ضعف ارتباطی شبکه تلفن همراه بود و هست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز