رئیس روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز:

نجات جوان ۲۲ ساله از مرگ پس از اقدام به خودکشی

۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۲:۰۵:۴۴
کد خبر: ۵۶۴۳۸۰
نجات جوان ۲۲ ساله از مرگ پس از اقدام به خودکشی
رئیس روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز از نجات جوان 22 ساله ای که برای خودکشی خود را به درون کارون انداخته بود، خبر داد.

مقصود حق شناس در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: با تماس شهروندان عبوری جاده ساحلی غربی  به سامانه 125 مرکز فرماندهی آتش نشانی اهواز خبر اعلام سقوط فردی مذکر به درون رودخانه کارون را اطلاع رسانی شد.

وی افزود: با هماهنگی مرکز فرماندهی و اطلاع رسانی به پایگاه ساحلی، تیم غواصان و امدادگران آبی به محل حادثه اعزام و از طرف دیگر یک تیم امداد نجات خودرویی از نزدیکترین ایستگاه مربوطه به سمت جاده ساحلی غربی حرکت کردند.

رئیس روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز عنوان کرد: با ورود تیم غواصان آتش نشانی، مشاهده شد فردی مذکر 22 ساله با هویت معلوم که به صورت ارادی، از پاره ای مشکلات روحی رنج می برده اقدام به خودکشی کرده است که به لطف خدا و با تلاش تیم غواصان آتش نشانی این فرد را نجات داده و زنده از آب خارج کردند.

حق شناس ادامه داد: پس از اتمام عملیات و رفع خطر از شخص اقدام کننده به خودکشی فرد مذکور در اختیار عوامل اورژانس 115 حاضر در محل قرار داده شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز