رئیس روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز:

یک دستگاه خودرو به علت نگهداری مایعات قابل اشتعال دچار حریق شد

۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۲:۱۵:۵۷
کد خبر: ۵۶۴۳۹۱
یک دستگاه خودرو به علت نگهداری مایعات قابل اشتعال دچار حریق شد
رئیس روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز، از حریق یک دستگاه خودرو در اثر نگهداری مایعات قابل اشتعال خبر داد.

مقصود حق شناس در گفتگو با خبرنگار برنا توضیح داد: طی تماس شهروندان منطقه پادادشهر خبر حریق خودرویی در خیابان پنجم را با تماس به سامانه 125 مرکز فرماندهی آتش نشانی اهواز را اطلاع رسانی کردند که با اعلام این خبر، مرکز فرماندهی سریعا نزدیکترین ایستگاه به محل وقوع حریق را مطلع و تیمی متشکل از یک دستگاه خودرو امداد نجات و دو دستگاه خودرو اطفاء حریق  اعزام شد که سه دقیقه پس از اعلام حریق خد را به محل رساندند.

رئیس روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز بیان کرد: با ورود تیم آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودرو به دلیل وجود مایعات قابل اشتعال درون صندوق عقب، مشتعل و باعث سوختگی کامل خودرو شده که از سرایت شعله های آتش به خودرو های همجوار توسط آتش نشانان پس از اطفاء حریق جلوگیری به عمل آمد.

حق شناس با بیان اینکه به لطف خدا در این حادثه فردی آسیب ندید، گفت: پس از اتمام عملیات آتش نشانان نکات لازم را به حضار گوش زد کردند تا از حمل مایعات قابل اشتعال درون خودرو خودداری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز