رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای ماهشهر:

تعامل فنی و حرفه ای با دانشگاه توانمندی مهارتی دانشجویان را به دنبال دارد

۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۱۰:۰۸:۴۳
کد خبر: ۵۶۵۸۵۳
تعامل فنی و حرفه ای با دانشگاه توانمندی مهارتی دانشجویان را به دنبال دارد
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای ماهشهر گفت: لازم است دانشجویان در کنار تحصیل از این آموزش ها بهره مند و مهارت کسب کنند تا آینده شغلی خود را نیز تضمین کنند زیرا تعامل مراکز فنی و حرفه ای با دانشگاه ها توانمندی مهارتی دانشجویان را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار برنا از ماهشهر، حبیب غفاری در جریان بازدید مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی و دانشکده سما واحد بندر ماهشهر با هیات همراه از کارگاه های آموزشی مرکز گفت: در این بازدید مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی و دانشکده سما از نزدیک روند فعالیت های آموزشی، تجهیزات، ظرفیت و امکانات مرکز ماهشهر را مورد بازدید قرار دادند.

وی اظهار کرد: این بازدید در راستای همکاری های آموزشی سه جانبه و به منظور گسترش فرهنگ مهارت آموزی در میان اقشار مردم به ویژه دانشگاهیان انجام شد.

 رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای ماهشهر ادامه داد: توانمندی و ظرفیت های سازمان آموزش فنی و حرفه ای در بحث مهارت آموزی بسیار مطلوب بوده و لازم است دانشجویان در کنار تحصیل از این آموزش ها بهره مند و مهارت کسب کنند تا آینده شغلی خود را نیز تضمین کنند. تعامل مراکز فنی و حرفه ای با دانشگاه ها توانمندی مهارتی دانشجویان را به دنبال دارد.

غفاری ابراز امیدواری کرد تا با افزایش تعاملات سه جانبه، زمینه مناسب برای همکاری های آموزشی فراهم شود.

گفتنی است هیات بازدید کننده نیز، ضمن استقبال از طرح همکاری خواستار تسریع در انجام فرآیند اداری لازم به منظور فراهم سازی مقدمات همکاری های آموزشی شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز