سرپرست کمیته امور استان های فدراسیون فوتبال:

آسیا ویژن را مجددا در استانها فال خواهیم کرد

۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۱۲:۳۹:۵۱
کد خبر: ۵۶۵۹۸۴
آسیا ویژن را مجددا در استانها فال خواهیم کرد
سرپرست کمیته امور استان های فدراسیون فوتبال گفت: به دنبال فعال کردن مجدد آسیا ویژن در استان ها هستیم چرا که این بخش باید در فوتبال ارتقاء پیدا کند.

عبدالکاظم طالقانی در گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص انتخابش به عنوان سرپرست کمیته امور استان های فدراسیون فوتبال و برنامه های این کمیته اظهار کرد: طبق روالی سیستمی که فدراسیون تعیین کند، کارها به صورت معمول انجام و برنامه های روزانه، مشکلات و مسائل استان ها را پیگیر می کنیم.

وی افزود: برنامه هایی که در خصوص ارزیابی استان ها است در دستور کار قرار دارد، چرا که خیلی از کار مغفول مانده و دیده نشده اند و باید آن ها را مطرح و بررسی کنیم.

سرپرست کمیته امور استان های فدراسیون با بیان اینکه به هر حال تا جایی که در حد توان فدراسیون فوتبال باشد، مشکلات و مسائل استان ها را پیگری می کنیم، گفت: به دنبال این هستیم که موضوع آسیا ویژن استان ها را نیز که در مقطعی تعطیل شد، مجددا فعال کنیم تا بتوانیم همان عملکرد سال گذشته را ارتقاء دهیم.

طالقانی بیان کرد: هرگروه از یک، دو و سه شروع می شود و برخی ها استان ها در گروه دو آسیا ویژن مانده اند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا تیم استقلال خوزستان به خرمشهر انتقال پیدا می کند یا خیر؟ گفت: این چیزی است که من از خبرنگاران شنیده ام، در حالی که تاکنون در رابطه با انتقال این تیم به خرمشهر چیزی به صورت رسمی به ما اعلام نشده است.

لازم به ذکراست عبدالکاظم طالقانی اکنون ریاست هیات فوتبال خوزستان را عهده دار است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز