نماینده مردم آبادان در مجلس خبرداد:

بازشماری بیش از ۱۵ صندوق انتخابات شورای شهر آبادان

۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۵:۴۴:۱۷
کد خبر: ۵۶۶۷۸۸
بازشماری بیش از ۱۵ صندوق انتخابات شورای شهر آبادان
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از بازشماری آرای بیش از ۱۵ صندوق انتخابات شورای آبادان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، بر اساس اعلام دفتر نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی، غلامرضا شرفی در این زمینه از صدور مجوز بازشماری بیش از ۱۵ صندوق آرای انتخابات پنجمین دوره شورای شهر آبادان پس از پیگیری های مجدانه هر سه نماینده مردم در مجلس و البته مطالبات بر حق کاندیداهای معترض خبر داد.

بعد از اعلام نتایج انتخابات شورای شهر آبادان، اعتراضات فراوانی از سوی برخی نامزدهای شورای شهر آبادان انجام شده است و آنها خواستار بازشماری برخی صندوق های آرای آبادان شده اند.

بعد از پایان شمارش آرا، حمید کوراوند با هفت هزار و ۸۲۰ رای، حسن کمری با هفت هزار و ۵۶۲ رای، آرش بهفر با هفت هزار و ۴۸۲ رای، خلیل جنامی با هفت هزار و ۳۹۸ رای، ناصر کعبی با هفت هزار و ۶۴ رای، عبدالکریم پوردریس با هفت هزار و ۹۷۳ رای، فؤاد دریس فرد با ۶ هزار و ۷۸۷ رای سید شریف موسوی با ۶ هزار و ۶۷۷ رای و عبدالله کعبی با پنج هزار و ۷۲۷ رای به عنوان نفرات اصلی شورای شهر آبادان انتخاب شدند.

همچنین امین توانایی با پنج هزار و ۷۲۵ رای، رضا داوودپور با پنج هزار و ۳۷۵ رای، فرشید بهشتی با پنج هزار و ۶۵ رای، ریاض صنگوری نژاد با چهار هزار و ۶۵۷ رای و زینب حیاوی با چهار هزار و ۶۰۹ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر آبادان معرفی شدند.

 

 

نظر شما