فرمانده نیروی انتظامی آبادان خبر داد:

عوامل انتشار فیلمی برای بدنام کردن پلیس آبادان دستگیر شدند

۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۶:۱۹:۱۹
کد خبر: ۵۶۶۸۱۳
عوامل انتشار فیلمی برای بدنام کردن پلیس آبادان دستگیر شدند
فرمانده انتظامی آبادان گفت: عوامل انتشار فیلمی در فضای مجازی که سعی داشتند با دروغ پردازی پلیس را بدنام کنند، دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سرهنگ سید محسن تقی زاده با اشاره به انتشار فیلمی در شبکه های مجازی که نشان از ورود غیرمجاز و اشتباه ماموران کلانتری ۱۱ ولیعصر به خانه ای در منطقه فیه و زخمی شدن صاحبخانه بود، اظهار کرد: پس از انتشار این فیلم، دستور دستگیری عاملان انتشار این فیلم صادر شد.

وی با اشاره به تشکیل پرونده مذکور در ۱۹ اردیبهشت ماه امسال، در خصوص موضوع حادث شده، گفت: ماموران کلانتری ۱۱ ولیعصر با در دست داشتن حکم قضایی برای دستگیری یکی از متهمان به منطقه فیه آبادان رفته و وقتی قصد ورود به مخفیگاه این متهم را داشتند مردی میانسال به مقابل در خانه متهم آمده و ادعا کرده که متهم در این خانه زندگی نمی کند.

تقی زاده افزود: ماموران در حالیکه حکم قضایی به دست قصد ورود به خانه را داشتند، مرد یاد شده شروع به فحاشی به ماموران کرده و سپس به سمت پنجره خانه رفته و با دست اقدام به شکستن شیشه و خودزنی می کند.

وی اضافه کرد: پس از این اقدام مرد، رئیس کلانتری ۱۱ که در محل حضور داشت اقدام به آرام کردن مرد عصبانی می کند و ماموران با دیدن این صحنه بدون آنکه وارد خانه شوند عملیات خود را متوقف و به کلانتری بازمی گردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با اشاره به یکی بودن پلاک خانه ای که مرد میانسال اقدام به خودزنی کرده با پلاک خانه ای که در حکم قضایی نوشته شده است، عنوان کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد ملک مذکور بخشی از خانه مرد تحت تعقیب است که به مردم میانسال که از کارمندان بازنشسته بانک است، فروخته شده است.

تقی زاده تاکید کرد: دلیل اعتراض مردم میانسال نیز از این رو بود و هیچ درگیری میان ماموران و مرد میانسال رخ نداد.

وی با اشاره به انتشار فیلم مربوطه در فضای مجازی که با هدف بدنام کردن پلیس توسط برخی افراد انجام شد، ادامه داد: موضوع شناسایی و دستگیری انتشار دهندگان این فیلم در دستور کار ماموران پلیس فتا آبادان قرار گرفت و کارشناسان این واحد نیز با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق به دستگیری چهار متهم انتشار این فیلم شد.

فرمانده نیروی انتظامی آبادان، از سپری شدن مراحل قانونی تحویل متهمان یاد شده به مراجع قضایی خبرداد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز