معاون فرماندار شادگان:

برگزاری مراسم جمع خوانی قرآن در مسجد سید شرف شادگان

۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۱:۵۵:۰۶
کد خبر: ۵۶۶۸۵۵
برگزاری مراسم جمع خوانی قرآن در مسجد سید شرف شادگان
معاون فرماندارشادگان گفت: مراسم جمع خوانی قرآن و پخش زنده از صداوسیمای مرکز خوزستان در مسجد سید شرف شادگان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان نعمت اله آلبوغبیش در جلسه ستاد هماهنگی جمع خوانی قرآن گفت: براساس هماهنگی های به عمل آمده، مراسم جمع خوانی قرآن در مسجد سید شرف شادگان برگزار می شود.

وی با تأکید بر ضرورت اطلاع رسانی برای شرکت عموم شهروندان دراین مراسم پرفیض و برکت و دعوت ازعلاقه مندان افزود: این مراسم که به صورت زنده ازصدا و سیمای مرکز خوزستان پخش خواهد شد، همانگونه که قبلاً اعلام شده بود در روز یکشنبه بیست و یکم خرداد ماه جاری مصادف با شانزدهم ماه رمضان رأس ساعت پنج بعد ازظهر در مسجد سید شرف شادگان برگزار خواهد شد.

معاون فرماندار شادگان با اشاره به حدیث « لکل شی ربیع و ربیع القرآن شهر رمضان» یادآور شد: جزء خوانی انفرادی و جمعی اهالی این شهرستان درطول ماه رمضان درحسینه ها و مساجد و منازل مسکونی برگزار می شود و دراین ماه پرخیر و برکت تقریباً کلیه شهروندان به جزء خوانی قران کریم می پردازند و اکثریت مردم مؤمن این شهرستان کل قرآن کریم را در طول ماه رمضان ختم می کنند.

آلبوغبیش بیان کرد: تمهیدات لازم به منظور برگزاری مراسم جمع خوانی قرآن درمسجد سید شرف شادگان برای پخش زنده از صدا و سیمای مرکزخوزستان انجام شده است و هیچگونه مشکلی دراین راستا وجود ندارد.

خبرنگار: مرتضی صویلاتی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز