امام جمعه شادگان:

شب قدریک فرصتی الهی برای سعادت و کمال انسان‌ها است

۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۴:۵۸:۱۶
کد خبر: ۵۶۷۱۸۷
شب قدریک فرصتی الهی برای سعادت و کمال انسان‌ها است
امام جمعه شادگان با بیان اینکه شب قدر به عنوان یک فرصتی الهی برای سعادت و کمال انسان‌ها است گفت: شب قدر نعمتی الهی است که خدا تمام عالم بشریت را در خدمت انسان قرار می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از شادگان، حجت الاسلام سید مجید شرفى در جلسه شوراى فرهنگ عمومى این شهرستان ،با بیان اینکه شب قدر از شب‌های مقدس و متبرک اسلامی است، اظهارکرد: خداوند در قرآن مجید از لیالی قدر به بزرگی یاد کرده و سوره‌ای نیز به نام «سوره قدر» نازل کرده است.

وى با اشاره به فضیلت شب‌های مبارک قدر تصریح کرد: در تمام سال، شبی به خوبی و فضیلت شب قدر نمی‌رسد ، زیرا نزول قرآن، شب فرود آمدن ملائکه و روح نیز نام گرفته است.

رئیس شوراى فرهنگ عمومى شادگان ادامه داد: در شب های قدر، درهای توبه و استغفار به روی بندگان خدا باز است و باید از این روزها به خوبی بهره گرفت.

حجت الاسلام شرفی اضافه کرد: شبهای قدر درهای رحمت الهی و خیر و برکت را به روی انسان های مومن و مسلمان گشوده است و بهره گرفتن از فیوضات ماه با عظمت رمضان و منزلت شبهای قدر انسان را به کمال و کامیابی در دنیا و آخرت می رساند.

وی درپایان با بیان اینکه در سه شب احیای ماه رمضان در مساجد این شهرستان احیای شب های قدربرگزار می شود، گفت: ازهمه مردم خوب  شادگان درخواست می کنم که با حضور یکپارچه خود در محافل و مجالس حضور پیدا کنند تا بتوانیم هر چه بیشتر و بهتر از این خوان گسترده الهی استفاده ببریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز