رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شادگان:

شب قدر شب نزول آیات الهى است

۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۲:۵۸:۱۳
کد خبر: ۵۶۷۳۰۲
شب قدر شب نزول آیات الهى است
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامى شادگان با بیان اینکه شب قدر به عنوان بزرگ ‌ترین و باشکوه‌ ترین شب‌هاى سال نام برد و گفت: شب قدر شب نزول آیات الهى است.

به گزارش خبرگزاری برنا از شادگان، سعید جنامى در جلسه شوراى فرهنگ عمومى این شهرستان مساجد را بهترین مکان برای احیاء شب‌های قدر دانست و اظهار کرد: باید در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم شب‌های احیاء در مساجد تلاش کرد.

وى تأکید کرد: همگان باید تلاش کنند تا با حضور پررنگ در مساجد از فیوضات و برکات این ماه و شبهای قدر بهره ببرند. همچنین ضرورت دارد از فرصت های گرانقدر شب های قدر به بهترین نحو ممکن و در مسیر تهدیب نفس و تعالی خود استفاده کنیم.

دبیر شوراى فرهنگ عمومى شادگان ادامه داد: شب قدر شب سرنوشت و تقدیر امور عالم است و ضرورت دارد از فرصت هاى گرانقدر شب هاى قدر به بهترین نحو ممکن و در مسیر تهدیب نفس و تعالى خود استفاده کنیم.

وى تصریح کرد: در قرآن کریم سوره قدر تماما درباره این شب بزرگ است و هرچه عظمت قرآن کریم را بیشتر بشناسیم، به اهمیت شب قدر نیز بیشتر پى مى بریم چون نزول قرآن کریم در شب قدر بوده است.

جنامى در پایان خواستار حضور هرچه بیشتر جوانان در مراسم شب قدر شد و گفت: انسان با بهره‌‌ گیری صحیح از این شب‌های پرفضیلت می‌تواند به اندازه تمام عمر خود از این مجالس استفاده کند.

خبرنگار: مرتضی صویلاتی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز