مدیر شعب بانک شهر خوزستان خبر داد:

پیشخوان های شهرنت بانک شهر خوزستان مقام اول کشور را کسب کردند

۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۴:۲۲:۳۰
کد خبر: ۵۶۷۳۴۰
پیشخوان های شهرنت بانک شهر خوزستان مقام اول کشور را کسب کردند
مدیر شعب بانک شهر خوزستان گفت: پیشخوان های شهرنت خوزستان با تحقق کلیه اهداف در یک سال گذشته مقام اول را در کشور به خود اختصاص دادند.

فرید جلالی عزیزپور در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: با خدمات شبانه روزی پیشخوان های شهرنت مردم به واسطه وجود پیشخوان های شهرنت نگران تعطیلی خدمات بانکی نیستند.

وی افزود: در این پیشخوان ها علاوه بر خدمات پرداخت نقدی از طریق خودپرداز امکان اخذ خدماتی نظیر خرید کارت هدیه، واریز وجه نقد به حساب کارت بانک شهر، نقل و انتقال وجوه، پرداخت قبوض، عملیات پایا، ساتنا، افتتاح حساب، خدمات کارت، اینترنت بانک و غیره را دارا است.

مدیر شعب بانک شهر خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر پیشخوان های شهرنت بانک شهر در شهرستان های اهواز، آبادان، خرمشهر، دزفول، شوشتر، اندیمشک، شوش دانیال و بهبهان نصب و راه اندازی و انشاءاله در سال جاری نیز بر اساس برنامه ریزی انجام شده در سایر شهرهای استان و با همکاری شهرداری آن شهرها پیشخوان های شهرنت جدید نصب می شود.

جلالی در پایان خبر داد: با عنایت به اقبال عمومی و گسترده مردم خوزستان که حاکی از مقبولیت و پذیرش آنان در خصوص کیفیت مطلوب خدمات بانک شهر است. پیشخوان های شهرنت خوزستان با تحقق کلیه اهداف در یک سال گذشته مقام اول را در کشور به خود اختصاص دادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز