پیام تسلیت امام جمعه شادگان به مناسبت حادثه تروریستی تهران

۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۱:۰۷:۵۵
کد خبر: ۵۶۹۷۶۴
پیام تسلیت امام جمعه شادگان به مناسبت حادثه تروریستی تهران
امام جمعه شادگان در پیامی شهادت تعدادی از هموطنان عزیزمان در حادثه تروریستی اخیر تهران را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، امام جمعه شادگان در پیامی شهادت تعدادی از هموطنان عزیزمان در حادثه تروریستی اخیر تهران راتسلیت گفت.

      بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَاتَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فِی سبیلِ اللّهِ أَمواتاً بَلْ أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یرزقونَ

حوادث تروریستی چهارشنبه خونین تهران در ماه مبارک رمضان که به شهادت تعدادی از هموطنان مظلوم ما منجر شد، مولود نامیمون تفکرات افراطی و انحرافی است که محکوم به شکست و نابودی است.

دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی در تصورات کور خود تلاش داشتند که با این اقدام، امنیت کشور را که مرهون خون هزاران شهید دوران انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است را هدف قرار دهند غافل از این که این ملت، با جان و دل از آرمان های انقلاب که همان اعتلای ارزش های اسلامی است حراست می کنند.

اینجانب ضمن محکوم کردن این حملات تروریستی، شهادت جمعی از هموطنان عزیز علی الخصوص هم استانی عزیزمان استان خوزستان را به ملت شریف ایران و تمامی خانواده‌های معزز این شهدای والا مقام را تسلیت عرض می‌کنم و از تلاش و مجاهدت سربازان گمنام امام زمان (عج) ؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای نظامی و انتظامی که با مجاهدت و از خودگذشتگی و در کمترین زمان این حادثه را مهار کرده و از بروز فاجعه ای بزرگتر پیشگیری کردند تقدیر کرده و از خداوند متعال علو درجات برای شهیدان این حادثه و سلامتی و بهبودی هر چه سریعتر برای مجروحان آن از درگاه خداوند متعال را خواستارم.

 

حجت الاسلام سید مجید شرفی

امام جمعه شهرستان شادگان

 

خبرنگار: مرتضی صویلاتی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز