حضور یکپارچه مردم در اوج گرمای اهواز/اعلام انزجار مردم علیه دشمنان اسلام در روز قدس

۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۴:۴۸:۴۹
کد خبر: ۵۷۷۲۷۰
حضور یکپارچه مردم در اوج گرمای اهواز/اعلام انزجار مردم علیه دشمنان اسلام در روز قدس
گرمای بیش از حد هوای خوزستان به خصوص در شهرهای جنوبی استان از جمله اهواز نیز نتوانست مانع از حضور مردم شود و همه اقشار شهر اهواز پا به پای دیگر شهرهای استان، انزجارشان را از دشمنان اسلام و اسرائیل اشغالگر نشان دادند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، امروز و در آخرین جمعه ماه رمضان نیز مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه خوزستان همپا و همگام با دیگر ملت ایران در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و بار دیگر با لبیک به آرمان های امام راحل و فشردن دست بیعت با مقام معظم رهبری، انزجار خود از اشغال فلسطین و آوارگی ملت مسلمان این دیار را به گوش جهانیان و دشمنان اسلام و مسلمانان رساندند.

حتی گرمای بیش از حد هوای خوزستان به خصوص در شهرهای جنوبی استان از جمله اهواز نیز نتوانست مانع از حضور مردم شود و همه اقشار شهر اهواز پا به پای دیگر شهرهای استان با حضور در خیابان ها و سردادن شعارهایی علیه استکبار جهانی آمریکا و رژیم اشغالگر قدس و تمام دشمنان اسلام به آنها ثابت کردند که ملت ایران اسلامی تا نابودی کامل دشمنان اسلام و آزادی و آزادگی تمامی مسلمانان و مردم مظلوم جهان از پای نخواهند نشست.

مردم روزه دار اهواز هم نشان دادند که نه تنها گرمای بی سابقه هوا بلکه هیچ چیز مانع از حضورشان در عرصه های مختلف سیاسی نخواهد بود.

از دیگر نکات برجسته راهپیمایی مردم استان و اهواز اعلام انزجار آنها از جریان های تکفیری به ویژه داعش و حمایت آنها از اقدامات ارزنده نیروهای سپاه و فرمایشات و اوامر مقام معظم رهبری در مبارزه با این جریان ها بود.

در راهپیمایی امروز علاوه بر حضور اقشار مختلف مردم که بعضا با لباس های محلی و بومی حضور پیدا کرده بودند، می توان به حضور روحانیون، مسئولان استانی و محلی، ورزشکاران و دیگر افراد خاص در این مراسم بزرگ اشاره کرد.

توزیع کلاه آفتاب گیر به راهپیمایان، گلاب پاشی مسیر آنها توسط آتش نشانی اهواز و دیگر نهادها از جمله اقداماتی بود که برای رهایی مردم از گرمای هوا انجام شد، مردم خیس از گلاب بودند و شاید اگر نبود تحمل هوا برای مردم سخت می شد اما به جرات می توان گفت اگر این اقدامات هم نبود باز هم مردم حضور پیدا کرده و تا پایان می ماندند.

راهپیمایان پس از طی کردن مسیر راهپیمایی با حضور در مصلای مهدیه اهواز، نماز جمعه امروز را به امامت آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز اقامه کردند.

آیت الله عباس کعبی نماینده مردم در مجلس خبرگان و حجت الاسلام سید لطف الله سپر مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان هم سخنرانان پیش از نماز این مراسم بودند.

خبرنگار: ثائره حیاتی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز