مسئول روابط عمومی دفتر امام جمعه شادگان:

نماز عید فطر ساعت ۷ صبح در شادگان اقامه می‎شود

۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۰:۰۰:۴۲
کد خبر: ۵۷۸۰۶۱
نماز عید فطر ساعت ۷ صبح در شادگان اقامه می‎شود
مسئول روابط عمومی دفتر امام جمعه شادگان گفت: نماز عید فطر این شهرستان ساعت هفت صبح روز عید در خیابان امام خمینى (ره) مقابل مسجد حضرت امیر المومنین (ع) این شهر اقامه می‎شود.

قاسم مقدمى زاد در گفتگو با خبرنگار برنا در شادگان اظهار کرد: پس از اجرای برنامه‎های یاد شده نماز عید سعید فطر این شهرستان راس ساعت هفت صبح به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین سید مجید شرفى امام جمعه شادگان آغاز می‎شود.

وى افزود: مراسم نورانی دعای ندبه از ساعت ۶:۳۰ قرائت خواهد شد و پس از آن نماز باشکوه عید سعید فطر به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفى امام جمعه این شهرستان اقامه می شود.

مسئول روابط عمومی دفتر امام جمعه شادگان ادامه داد: خداوند در روز عید، در رحمت خویش را به روی تمامی بندگان می گشاید از این رو انسان ها فرصت این را دارند تا از بخشش و رحمت الهی بهره مند شوند.

مقدمى زاد تصریح کرد: عید فطر روز بازگشت به فطرت، اتصال به آسمان و عروج به عرش اعلی و نمادی از پرواز انسان به ملکوت معنویت است.

وی در پایان گفت: پایگاه‌های جمع‌آوری زکات فطره نیز در محل برگزاری نماز عید سعید فطر برپا است و مردم روزه دار شادگان می‌توانند مبالغ فطریه خود را به این پایگاه‌ها تحویل دهند.

خبرنگار: مرتضی صویلاتی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز