معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان:

پیشرفت در صدور کارت ملی هوشمند نیازمند تامین فیبر نوری مورد نیاز است

۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۳:۵۵:۵۸
کد خبر: ۵۷۸۲۵۲
پیشرفت در صدور کارت ملی هوشمند نیازمند تامین فیبر نوری مورد نیاز است
معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: فیبر نوری یکی از ملزومات صدور کارت ملی هوشمند است که تا پایان سال جاری سعی می کنیم بر اساس اولویت بندی این مساله را تامین کرده تا شاهد پیشرفت خوبی در این حوزه باشیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، مهرداد نیکو در شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی عنوان کرد: باید روند تغییر شاخص ها را  بررسی کرد و با قرار دادن آنها کنار سایر شاخص ها به تفسیر و تحلیل بیشتر پرداخت.

وی ادامه داد: بر اساس بخشنامه های ابلاغی امسال، مجاز هستیم برای ساختمان های اداری شهرستان های جدیدالتاسیس مانند باوی، حمیدیه و هفتکل تامین اعتبار کنیم. همچنین آغاجاری، حمیدیه و کارون را برای این موضوع تعیین کرده اند.

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان بیان کرد: در سالهای 93 و 94 از حمایت خوبی برای صدور کارت ملی هوشمند برخوردار بودیم که سال گذشته نیز 500 میلیون تومان برای این موضوع اختصاص دادیم و سال جاری نیز با توجه به دوبرابر شدن اعتبار عمرانی استان و گشایش های اعتباری از فروش نفت در تلاش هستیم اعتبار خوبی را برای این امر درنظر بگیریم.

نیکو گفت: فیبر نوری یکی از ملزومات صدور کارت ملی هوشمند است که این امر برای چهار شهرستان در نظر گرفته شده و تا پایان سال جاری سعی می کنیم بر اساس اولویت بندی این مساله را تامین کرده تا شاهد پیشرفت خوبی در این حوزه باشیم.

 

 

نظر شما