معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان:

گسترش دوره های بازآموزی ضمن خدمت از اولویت های آموزش و پرورش خوزستان است

۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۴:۲۴:۰۵
کد خبر: ۵۷۸۲۷۸
گسترش دوره های بازآموزی ضمن خدمت از اولویت های آموزش و پرورش خوزستان است
معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان گفت: از اولویت های آموزش و پرورش خوزستان در سال 96، توسعه و گسترش دوره های بازآموزی ضمن خدمت است که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز به طور ویژه به آن پرداخته شده است.

حرج چلداوی در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: دوره های ضمن خدمت می توانند به ارتقای صلاحیت های حرفه ای معلمان کمک کنند که خوشبختانه فرهنگیان استان همیشه از برگزاری این دوره ها استقبال می کنند و این مسئولیت پذیری آنها را نسبت به افزایش مهارت های علمی و حرفه ای نشان می دهد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری 56 دوره ضمن خدمت در قالب 263 کلاس در استان برگزار شده، ادامه داد: تعداد 10 هزار و 138 فرهنگی در این دوره ها شرکت کرده اند که از این تعداد، چهار هزار و 472 نفر مرد و پنج هزار و 666 نفر زن بوده اند. همچنین علاوه بر دوره های اجرا شده، 48 دوره را در دست اجرا داریم که بالغ بر 840 هزار فرهنگی برای شرکت در این دوره ها ثبت نام کرده اند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: به منظور توجه به اجرای سند تحول بنیادین و اهمیت توانمندسازی معلمان نیز دوره آموزشی مرتبط با کتاب های تازه تالیف پایه یازدهم متوسطه و هنرآموزان رشته فنی حرفه ای و کاردانش را در مرداد ماه سال جاری برگزار خواهیم کرد.

چلداوی افزود: دوره آموزشی مرتبط با کتاب های تازه تالیف پایه یازدهم متوسطه و هنرآموزان رشته فنی حرفه ای و کاردانش به دو شیوه حضوری و الکترونیکی برگزار می شود که در شیوه حضوری با اعزام مدرسان منتخب به شهرستان ها این دوره ها را برای متقاضیان برگزار می کنیم ولی و در شیوه مجازی، علاقه مندان می توانند از طریق سامانه ltms در دوره ها شرکت کنند.

وی تصریح کرد: از اولویت های آموزش و پرورش خوزستان در سال 96، توسعه و گسترش دوره های بازآموزی ضمن خدمت است که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز به طور ویژه به آن پرداخته شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز