معاون فرماندار شادگان خبر داد:

تخصیص ۵۰ میلیارد ریال برای احیای نخیلات شادگـان

۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۴:۴۶:۰۰
کد خبر: ۵۷۸۲۹۵
تخصیص ۵۰ میلیارد ریال برای احیای نخیلات شادگـان
معاون فرماندارشادگان گفت: به دنبال بازدید استاندار خوزستان از نخیلات شادگان ، تخصیص 50 میلیارد ریال برای کاهش مشکلات بی آبی و احیای نخیلات شادگان در دستور کار قرار گرفت.

نعمت اله آلبوغبیش در گفتگو با خبرنگار برنا از تخصیص مبلغ 50 میلیارد ریال برای احیای نخیلات شادگان خبر داد و اظهار کرد: به بازدید استاندار خوزستان از نخیلات شادگان تخصیص مبلغ 50 میلیارد ریال برای کاهش مشکلات بی آبی و احیای نخیلات شادگان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: موضوع تخصیص مبلغ 50 میلیارد ریال توسط استاندار خوزستان به سازمان مدیریت بحران کشور منعکس شده و عملیات اجرایی به عهده سازمان آب وبرق استان خواهد بود.

معاون فرماندار شادگان با تشکر فراوان از توجه ویژه و بازدید میدانی استاندار خوزستان در گرمای بالای 50 درجه ظهر ماه مبارک رمضان از نخیلات و انهار فرعی و اصلی شادگان ، بر لزوم مدیریت بهینه آب کشاورزی درحوزه مارون و جراحی و همکاری بیش ازپیش شهرستانهای بالادست در راستای رساندن آب به نخیلات شادگان تأکید کرد.

البوغبیش در ادامه بر لزوم تعامل هرچه بیشتر نخلداران شادگان به منظور ابیاری نخیلات خود و افزایش سهمیه آب نخیلات و تالاب شادگان توسط سازمان آب و برق تأکید کرد.

خبرنگار: مرتضی صویلاتی

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز