در گفتگو با برنا ممنوعیت ها اعلام شد؛

تانکرهای سوخت به گوش باشند/ ترافیک در محور باغملک ـ ایذه و اهواز ـ اندیمشک

۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۸:۲۸:۰۸
کد خبر: ۵۷۸۶۰۴
تانکرهای سوخت به گوش باشند/ ترافیک در محور باغملک ـ ایذه و اهواز ـ اندیمشک
رئیس پلیس راه خوزستان از ممنوعیت دائمی تردد تانکرهای سوخت در برخی محورهای این استان خبر داد.

سرهنگ رضا دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار برنا با تبریک عید سعید فطر اظهار کرد: عصر روز گذشته واژگونی یک دستگاه تانکر حامل سوخت نفت کوره در آزادراه اندیمشک به پل زال باعث مسدود شدن مسیر به مدت دو ساعت شد اما خوشبختانه امروز مشکلی نداریم.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به تعطیلات عید سعید فطر از روز گذشته ممنوعیت تردد کامیون ها در مسیر اهواز، هفتکل، باغملک و ایذه تا شهرکرد و برعکس شروع شده و تا بامداد صبح شنبه ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راه خوزستان تشریح کرد: ممنوعیت تانکرهای حامل سوخت از محور قدیم اندیمشک به پل زال و محور قدیم اهواز به ماهشهر در خوزستان را به صورت دائمی تصویب و این تانکرها باید حتما از آزادراه های ساخته شده در این محورها تردد کنند.

سرهنگ دولتشاهی در ارتباط با ترافیک محورها طی روزهای اخیر گفت: از روز گذشته طرح تابستانه شروع شده که با توجه به تعطیلی های عید روز قبل ترافیک محور باغملک، ایذه و دهدز تا ساعت های بامداد امروز بسیار سنگین بود.

وی اضافه کرد: همه حجم توان خود را در مسیر مذکور مستقر کردیم چون ماشین ها سپر به سپر حرکت می کردند. در نهایت به جز چند مورد جزئی تصادف جرحی و خسارتی مورد دیگری نداشتیم.

رئیس پلیس راه خوزستان در پایان خبر داد: محور اهواز ـ اندیمشک به سمت پل زال نیز ترافیک عبور را داشت ولی با توجه به وجود آزادراه ترددها به صورت روان انجام می شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز