نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس:

توسعه راه های دسترسی روستایی به عرضه محصولات کشاورزی در بازار مصرف کمک می کند

۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۱:۵۲:۳۶
کد خبر: ۵۷۹۴۹۱
توسعه راه های دسترسی روستایی به عرضه محصولات کشاورزی در بازار مصرف کمک می کند
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: از آنجا که در این منطقه محصولات کشاورزی گوناگونی تولید می شود بودن راه های دسترسی آسان برای روستاییان و کشاورزان منطقه گامی موثر در عرضه محصولات تولیدی و رساندن آنها به بازار مصرف به حساب می آید.

به گزارش خبرنگار برنا از خوزستان، اقبال محمدیان در آیین افتتاح طرح بهسازی و آسفالت معابر روستای بیت باوی از توابع بخش مشراگه شهرستان رامشیر عنوان کرد: از آنجا که خدمت رسانی به روستاها و مناطق محروم و کمتر توسعه یافته از ملزومات به حساب می آید لذا جا دارد در اینجا از وزیر راه و شهرسازی در خصوص توجه ویژه و مساعدت و توسعه راه های ارتباطی شهرستان تقدیر کرده و امیدواریم که اینگونه حمایت ها همچنان ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: امر آسفالت این راهها از مطالبات به حق و جدی مردم این منطقه و روستاهای آن بوده که با محقق شدن این امر و

اجرای طرح بهسازی و آسفالت معابر روستای های بخش مشراگه شهرستان رامشیر بیش از 6 هزار نفر از راه آسفالته مطلوب بهره مند می شوند.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از آنجا که در این منطقه محصولات کشاورزی گوناگونی تولید می شود بودن راه های دسترسی آسان برای روستاییان و کشاورزان منطقه گامی موثر در عرضه محصولات تولیدی و رساندن آنها به بازار مصرف به حساب می آید.

به گزارش خبرنگار برنا، خوزستان با افزون بر 11هزار و 300 کیلومتر راه روستایی از نظر طول راه رتبه سوم کشور را دارد. مناطق روستایی این استان از فعال ترین مراکز تولید محصولات کشاورزی است و حمل میلیون ها تن محصول این مناطق به نقاط دیگر کشور نیاز به راه های مناسب دارد. هم اینک 65 درصد از مجموع راه های روستایی خوزستان که حدود هفت هزار کیلومتر را شامل می شود، آسفالته هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز