قائم مقام وزیر مسکن و شهرسازی در امور مسکن مهر گفت:

نگاهمان به آبادان ویژه است و موظفیم/ ۴۰۰ واحد از مسکن مهر آبادان فاقد متقاضی است/مسکن مهر آبادان دارای مشکلات و نواقص خدماتی و روبنایی است

۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۵:۵۴:۳۵
کد خبر: ۵۸۰۳۸۰
نگاهمان به آبادان ویژه است و موظفیم/ ۴۰۰ واحد از مسکن مهر آبادان فاقد متقاضی است/مسکن مهر آبادان دارای مشکلات و نواقص خدماتی و روبنایی است
قائم مقام وزیر مسکن و شهرسازی در امور مسکن مهر گفت: ۴۰۰ واحد از مسکن مهر آبادان فاقد متقاضی است که باید برای رفع این مشکل برنامه ریزی لازم را انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، احمد اصغری مهرآبادی ظهر امروز پس از بازدید از پروژه مسکن مهر آبادان اظهار کرد: پروژه مسکن مهر آبادان شامل پنج هزار واحد می باشد که حدود دو هزار واحد آن تحویل مردم شده است و طبق برنامه ریزی صورت گرفته، یک هزار و ۵۰۰ واحد دیگر نیز تا بهمن ماه سال جاری به اتمام می رسد و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه ۴۰۰ واحد از مسکن مهر آبادان فاقد متقاضی است، گفت: طبق تصمیمات سال جاری شورای عالی مسکن، شرایط خاص مربوط به پروژه های فاقد متقاضی برداشته می شود و متولیان ساخت شهرک های جدید و مسکن مهر از جمله راه و شهر سازی در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر با استفاده از امکانات خود و تسهیلات بانکی سریعتر تعیین تکلیف می شوند.

مهرآبادی با بیان اینکه مسئولان آبادان قول دادند تا پایان امسال منازل مسکن مهر را تمام و تحویل دهند،  عنوان کرد: مسکن مهر آبادان در حال حاضر دارای مشکلاتی و نواقصی از جمله مباحث خدماتی و روبنایی همچون آسفالت معابر و خیابان ها، کلانتری، مسجد، بازارچه، فضای سبز است که در این زمینه تصمیمات لازم گرفته شد و به انجام می رسد.

ایشان افزود: پیش از این با پیگیری نمایندگان از طریق مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان صحبت هایی صورت گرفت و مقرر شد ما نیز کمک های لازم را برای تسریع امر در نظر بگیریم. در بحث انجام عملیات آماده سازی و آسفالت معابر خیابان ها خوشبختانه کار آغاز شده و برای ادامه آن نیز اقدامات لازم را به انجام می رسانیم. در بحث سایر خدمات همچون آب، برق و گاز نیز شرکت گاز  اقدامات خوبی را  انجام داده است.

قائم مقام وزیر مسکن و شهرسازی در امور مسکن مهر تصریح کرد: در دیدار و گفتگویی که با ساکنان منازل مسکن مهر داشتم آنان از مشکل آب و برق گلایه کردند که موارد از طریق مسئولان مربوطه برای رفع اشکال پیگیری شد. به هر حال اغلب پروژه های مسکن مهر در سطح کشور مشکلات مشابهی دارند اما نگاهمان به آبادان ویژه است و ما در این باره موظفیم.

وی در پایان تاکید کرد: مقرر شد مسئولان آبادان برآورد خود را در مورد مسکن مهر این شهر به ما اعلام کنند. براساس قولی که دادیم؛ پس از این تاریخ نشستی را نیز در تهران داریم تا روند پیگیری امور مسکن مهر آبادان را بررسی و تصمیمات نهایی و تکمیلی را در آن جلسه اتخاذ کرده و کارهای باقیمانده را سریعتر به انجام برسانیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز