رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان:

خانه های مسافر ظرفیت خوبی برای اشتغالزایی به حساب می آیند

۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۱:۰۳:۵۰
کد خبر: ۵۸۰۶۴۸
خانه های مسافر ظرفیت خوبی برای اشتغالزایی به حساب می آیند
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: خانه های مسافر ظرفیت قانونی به حساب می آیند و به آن می توان به عنوان یک امر اشتغالزا نگاه کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، امید حاجتی در جلسه کار گروه گردشگری عنوان کرد: در خوزستان هشت روستای گردشگری  مصوب (دو مورد در شوشتر، باغملک، مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و دو مورد هم در دزفول) داریم که در این کارگروه باید علاوه بر پرداخت به نحوه انتخاب روستاها، به اثر و نتیجه ای که تصویب روستاها بر آنها می گذارد نیز بپردازیم.

وی ادامه داد: خانه های مسافر ظرفیت قانونی به حساب می آیند و نمی توان آنها را حذف کرد ولی باید به ساماندهی آنها پرداخته شود که این امر بر عهده سازمان میراث فرهنگی است، اخیرا استفاده از ظرفیت خانه های مسافر در برخی از شهرها مورد توجه قرار گرفته است و به آن به عنوان یک امر اشتغالزا نگاه می شود به گونه ای که دیگر مجوز برپایی چادر را نمی دهند تا از ظرفیت خانه های مسافر بیشتر استفاده شود.

 تصریح کرد: ما نیز باید با تدوین یک طرح و برنامه ریزی، از ظرفیت خانه های مسافر در فصولی که استان میزبان مسافران زیادی است، بهره بگیریم.

وی بیان کرد: در این راستا اینکه کسانی که متقاضی هتل هستند مطمئنا از خانه های مسافر استقبال نخواهند کرد که در این خصوص نباید نگران باشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز