معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری خوزستان:

صنعتگران ماهر رشته های مختلف صنایع دستی در اپلیکیشن زبردستان معرفی می شوند

۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۱:۳۶:۵۶
کد خبر: ۵۸۰۶۹۳
صنعتگران ماهر رشته های مختلف صنایع دستی در اپلیکیشن زبردستان معرفی می شوند
معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: میراث فرهنگی صنعتگران ماهر رشته های مختلف صنایع دستی و آثار آنها را در اپلیکیشن زبردستان معرفی می کند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تبار قریب در جلسه کار گروه گردشگری عنوان کرد: لیست 100 تایی از روستاهای دارای ظرفیت گردشگری تهیه و دوره آموزشی در گام اول برای دهیاران درنظر گرفته ایم تا با فواید حضور گردشگران و روال اداری برای ایجاد اقامتگاه های بومگردی آشنا شوند.

وی ادامه داد: این کارگروه یک سری وظایف در حوزه های صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری دارد و زیرمجموعه شورای برنامه ریزی و توسعه استان است. ابتدا کارهای لازم باید در این کارگروه مصوب و بعد به شورا ارائه شود.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری خوزستان بیان کرد: مطالعه جامع منطقه نمونه گردشگری تنگ تکاب بهبهان انجام و سرمایه گذار طرح را به اداره کل ارائه و ما نیز به اعضاء ابلاغ و در نهایت نظرات را برای اصلاحیه اعلام و ما نیز به سرمایه گذار اعلام کردیم.

قریب اظهار کرد: اگر طرح نهایی در این جلسه مصوب شد دوباره در کارگروه بررسی و به شورای عالی شهرسازی و معماری می رود و در صورت تصویب در این شورا آن وقت سرمایه گذار می تواند کار خود را شروع کند.

وی با اشاره به ارائه آموزش های مختلف به صنعتگران صنایع دستی خبر داد: میراث فرهنگی صنعتگران ماهر رشته های مختلف صنایع دستی را در اپلیکیشن زبردستان معرفی می کند. در این اپلیکشین نام صنایع دستی، قیمت، آدرس و تلفن معرفی شده است.

به گزارش خبرنگار برنا، طرح اصلاحی توسط مشاور ارائه و محیط زیست هنوز هم موافقت خود را اعلام نکرد و جهاد کشاورزی نیز اعلام کرد برای 33 هزار هکتار سند نسخ اراضی زراعی مجوز لازم را به سرمایه گذار می دهیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز