فرماندار شادگان خبر داد:

اختصاص ۴۵۸ میلیارد و ۱۲۸ میلیون ریال اعتبار به شادگان

۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۶:۰۲:۲۴
کد خبر: ۵۸۱۵۷۷
اختصاص ۴۵۸  میلیارد و ۱۲۸ میلیون ریال اعتبار به شادگان
فرماندار شادگان از اختصاص 458 میلیارد و 128 میلیون ریال در قالب 150 پروژه از محل تملک دارائی هایی سرمایه ای استانی ، نفت و ماده 180 به این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، اولین جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان در سال جاری به ریاست فرماندار شادگان و با حضور فریور کارشناس سازمان برنامه و بودجه خوزستان، مسئولان ادارات و دستگاه ها به منظور بررسی و تصویب پروژه های عمرانی پیشنهادی سال 96 در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

جعفری نسب در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان از اختصاص 458 میلیارد و 128 میلیون ریال از محل تملک دارائی های  سرمایه ای استانی ، نفت و ماده 180 در قالب 150 پروژه  خبر داد. وی گفت: از مجموع اعتبارات ابلاغ شده مبلغ231 میلیارد و  128 میلیون ریال از محل اعتبارات نفت و استانی و مبلغ  227  میلیارد ریال از محل اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور (ماده 180) تأمین شده است.

فرماندار شادگان بر ضرورت پیگیری اعتبارات از سوی مسئولین ادارات و دستگاه های اجرایی تاکید کرد و افزود: از مسئولان دستگاه های اجرایی انتظار می رود  تا با اولویت بندی نیازها و مشخص کردن مشکلات و معضلات در شهرستان جذب اعتبارات در کمترین زمان محقق شود.

جعفری نسب در پایان عنوان کرد: این اعتبارات در 25 شت و درمان، آبرسانی، راه های مواصلاتی، عمران شهری، بهسازی روستایی، توسعه فصل در قالب 150 پروژه برای اجرای   طرح عمرانی در بخش های مختلف آموزشی، بهداشتی، طرح های فرهنگی، ورزشی و غیره بین ادارات و دستگاه های اجرائی شهرستان  توزیع شده است.

خبرنگار: مرتضی صویلاتی

نظر شما