رئیس فدراسیون فوتبال:

باید برای مبارزه با اعتیاد در فوتبال تبلیغ کنیم

۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۵:۰۴:۳۴
کد خبر: ۵۸۳۰۲۶
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در سال های اخیر مسئولیت اجتماعی فوتبال را مبارزه با اعتیاد دانسته و همه مکلف هستیم مبارزه با اعتیاد را تبلیغ کنیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، مهدی تاج در مجمع عمومی سالیانه فوتبال استان خوزستان عنوان کرد: خوزستان یکی از استان هایی است که فوتبال کشور از آن انتظار دارد راه حل های مناسبی را برای توسعه فوتبال کشور ارائه دهد لذا از اعضای مجمع تقاضا دارم تا پیشنهاداتی را که می تواند برای هئیت فوتبال خوزستان مؤثر باشد به رئیس هیئت استان ارائه دهند.

وی ادامه داد: طبق آنچه فیفا به ما ابلاغ کرده است سهم زیادی در مسئولیت های اجتماعی داریم. فدراسیون فوتبال نیز هر هفته با انجام یک مسئولیت اجتماعی مثلا در روز خون، پرستار، جانباز و درختکاری در سراسر کشور تأثیر می گذارد. به عنوان مثال در سال های اخیر مسئولیت اجتماعی فوتبال را مبارزه با اعتیاد دانسته و همه مکلف هستیم مبارزه با اعتیاد را تبلیغ کنیم و دو سال است که فوتبال علیه اعتیاد را مطرح کرده و روی آن کار می کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال با تبریک انتخاب فاطمه دغاغله به عنوان نائب رئیس فوتبال بانوان خوزستان تصریح کرد: فدراسیون به طور جدی کار در بخش بانوان را شروع کرده است و از از کشور هم انتظار حمایت از بخش بانوان را داریم.

تاج با بیان اینکه کشور را به 9 منطقه تقسیم کرده ایم، افزود: سال گذشته اتفاقات بسیار خوبی در بخش مسابقات داشتیم و سال آینده مسابقات استانی را دوباره در بخش نوجوانان، جوانان و امید راه اندازی خواهیم کرد. به گونه ای که تیم منتخب شهرستان به تیم استانی تبدیل می شود و تیم استان هم با سایر استان ها رقابت می کند و به این شکل کل فوتبال شهرستان ها فعال می شود و استعدادهای شهرستان های دورافتاده هم دیده می شوند.

وی با اشاره به اینکه با راه اندازی مجمع استانی کمک می کند که همه کشور را در مطالعات دیده شوند، اظهار کرد: طبق برنامه ای که با کی روش داشتیم، سال آینده مسابقاتی را برای آن دسته از افرادی که در باشگاه ها حضور ندارند و جذب نشدند، درنظر گرفته ایم. طبق برنامه ریزی های انجام شده نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید هم باید بر اساس یک استاندارد فوتبال بازی کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال از استاندار خوزستان تقاضا کرد: اگر خواهان برگزاری فینال جام حذفی سال آینده در خرمشهر هستید، لازمه اش این است که ورزشگاهی با وضعیت خوب داشته باشیم زیرا انتقادهایی در خصوص وضعیت چمن این ورزشگاه وجود داشته است. اگر زمین چمن آن آماده نباشد طبق تصمیمات باشگاه لیگ شاید مسابقات در خرمشهر برگزار نشود.

تاج ادامه داد: در خصوص بلیط فروشی هم باید گفت سال ‎ها است که این کار توسط سازمان لیگ یا هیئت فوتبال استان ها انجام می‎ شود که اگر صاحبان اصلی آن این ماموریت را انجام دهند، ما و هیئت ‎های فوتبال دیگر این کار را انجام نخواهیم داد.

وی گفت: وضعیت فوتبال کشور در هیچ دوره ‏ای به اندازه الان این قدر خوب نبوده است و امیدواریم بتوانیم این شرایط را پایدار نگه داریم. باید درآمد زایی را ایجاد کنیم زیرا اگر این امر مهم محقق نشود، فوتبال با مشکلاتی روبرو خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز