مدیرکل راهداری و حمل نقل خوزستان:

محور ایذه به اصفهان روزانه ۱۴ هزار معادل سواری تردد خودرو دارد

۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۶:۳۲:۰۷
کد خبر: ۵۸۳۳۱۷
محور ایذه به اصفهان روزانه ۱۴ هزار معادل سواری تردد خودرو دارد
مدیرکل راهداری و حمل نقل خوزستان گفت: محور ایذه به اصفهان روزانه ۱۴ هزار معادل سواری تردد خودرو دارد.

به گزارش خبرنگار برنا از ایذه، مسعود مصدقی در آیین مراسم کلنگ زنی پلیس راه ایذه - دهدز ابتدا از مسئولان ایذه که در این مراسم آیین کلنگ‌زنی شرکت کردند تشکر و قدرانی کرد.

وی با بیان اینکه‌ محور شهرستان ایذه ـ باغملک فاقد پاسگاه پلیس راه بود، اظهار کرد: به دلیل اینکه در واقع یک پوشش پلیس راه داشته باشد در این شبکه مجبور بودیم با توجه به فاصله دور از پلیس راه رامهرمز استفاده می کردند که در این زمینه مشکلات خاصی را به وجود می آورد که ما در هدف گذاریمان به دنبال ایجاد پاسگاه پلیس راه در این محور پر تردد بود تا بتوانیم به عنوان یکی از ورودی ها و خروجی های استان که ترافیک سنگینی را هم به همراه دارد، کاهش دهیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل خوزستان افزود: محور ایذه به شهرکرد و اصفهان روزانه ۱۴ هزار و معادل سواری خودرو تردد دارد از این ۱۴ هزار ۶۰ درصد و ترافیک سنگین است.

مصدقی تصریح کرد: این محور علاوه بر جاذبه های گردشگری ارتباط میان استان خوزستان و دو استان اصفهان و چهارمحال بختیاری را فراهم می‌کند که بستر تجاری هم هست که با این حجم تردد نیاز به یک مدیریت مناسب ترافیکی در این شهرستان بود که داشته باشیم و امیدواریم بتوانیم با استقرار پلیس‌راه در این محور پرتردد ایمنی را به شهرستان‌های ایذه و دهدز ببخشیم.

وی در ادامه در مورد راه اندازی شبکه راه آهن در ایذه عنوان کرد: با راه اندازی راه آهن که اتصال ما به استان اصفهان و چهارمحال بختیاری وصل می کند حجم ترافیکی را بر روی جاده های این حوزه کاهش پیدا خواهد کرد تا یک مسیر ایمنی باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل خوزستان در ارتباط با زمان ساخت پلیس راه ایذه - دهدز افزود: کار مراحل ساخت تقریبا ۶۰ روز هست اما از آنجایی که نمی خواهیم بدقول باشیم برای احداث این پلیس راه 6 ماه تعیین و امیدواریم در طول این مدت با کمک مسئولان ایذه به بهره‌برداری برسد.

مصدقی در پایان با قدردانی از زحمات و پیگیری های مستمر هدایت الله خادمی نماینده پرتلاش ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی و غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان به منظور ایجاد پلیس راه در این محور پرتردد یادآور شد: به زودی کلنگ زنی احداث باند دوم چهار بانده این محور به زمین می خورد.

خبرنگار: فیروز بیگلری

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز