مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان عنوان کرد:

رسیدگی به تخلفات ۳۱۷ حمل و نقل برون شهری و راننده طی یکسال اخیر

۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۱:۱۷:۵۶
کد خبر: ۵۸۴۶۳۵
رسیدگی به تخلفات ۳۱۷ حمل و نقل برون شهری و راننده طی یکسال اخیر
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: در جلسات کمیسیون های رسیدگی به تخلفات بخش حمل و نقل جاده ای موضوع کمیسیون های ماده 12 و 11 استان خوزستان طی یکسال اخیر به تخلفات 317 شرکت حمل و نقلی و رانندگان رسیدگی و احکام مربوطه صادر شد.

مسعود مصدقی در گفتگو با خبرنگار برنا در اهواز اظهار کرد: این جلسات به منظور نظارت بر اجرای دقیق قوانین و مقررات حمل و نقل برون شهری و مکلف کردن شرکت های حمل و نقلی و رانندگان به رعایت بیشتر نکات ایمنی و در پی آن ارتقای سطح ایمنی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر 312 شرکت حمل و نقل کالا و 141 شرکت حمل و نقل مسافر در استان مشغول فعالیت هستند که به تخلفات و پرونده های این شرکت ها با برگزاری مستمر جلسات کمیسون های ماده 11 و 12، با حضور اعضای کمیسیون در محل اداره کل رسیدگی خواهد شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان تصریح کرد: در یکسال اخیر تعداد 10 جلسه کمیسیون ماده 12 و 11 استانی تشکیل و طی آن به تخلفات 159 شرکت حمل و نقل کالا، 57 شرکت حمل و نقل مسافر و در کمیسون ماده 11 که مربوط به تخلفات رانندگان بخش کالا و مسافر است، به پرونده 101 نفر رسیدگی و صدور احکام شد.

مصدقی گفت: بیشترین تخلفات انجام شده در در بخش حمل و نقل کالا مربوط به عدم رعایت و مقررات مربوط به سالن اعلام بار، نداشتن تجهیزات ایمنی و مغایرت مندرجات بارنامه و در بخش حمل و نقل مسافر مربوط به صدور صورت وضعیت برای وسیله نقلیه بدون قرارداد همکاری، جذب مسافر بصورت غیرمتعارف و نداشتن لباس فرم و کارت شناسایی و همچنین در بخش تخلفات رانندگان مربوط به حمل بار بدون بارنامه و اضافه بار بوده است.

وی یادآورشد: هم استانی های محترم می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی شرکت های حمل و نقل جاده ای از طریق ارسال پیام به سامانه پیامک 30006774، تماس با شماره 33338641 و یا با مراجعه حضوری به این اداره کل؛ نظرات، انتقادات، انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح ومارا دراجرای صحیح قوانین وارتقای سطح خدمات یاری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز