معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند خبرداد:

۳۰۰ میلیارد ریال افزایش اعتبارات شهرداری های منطقه آزاد اروند

۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۷:۳۷:۵۳
کد خبر: ۵۸۴۹۳۷
۳۰۰ میلیارد ریال افزایش اعتبارات شهرداری های منطقه آزاد اروند
معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند از افزایش اعتبارات شهرداری های آبادان، خرمشهر و مینو شهر در راستای توسعه زیرساخت های عمرانی و پروژه های مربوطه خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، موعود شمخانی در خصوص افزایش اعتبارت عمرانی به شهرداری ها اظهار کرد: در گذشته یک سوم این اعتبارات به حوزه تنظیفات و خدمات شهری اختصاص داده می شد که با برنامه ریزی های به عمل آمده مقرر شد سه برابر این اعتبارات به بخش پروژه های عمرانی و توسعه زیرساخت های منطقه اختصاص داده شود.

شمخانی گفت: در این راستا براساس برنامه ریزی ها و مطالعات و آسیب شناسی های به عمل آمده در حوزه فعالیت شهرداری ها بر آن هستیم که طی تفاهم نامه هایی با شهرداری های آبادان، خرمشهر و مینو شهر، میزان اعتبارات اختصاصی را در حوزه توسعه عمران شهری و زیرساخت های عمرانی به سه برابر نسبت به سال های گذشته افزایش دهیم که این میزان از اعتبارات معادل 300 میلیارد ریال است.

وی افزود: این سازمان در جهت توانمند سازی فعالیت های شهرداری ها  به شهرها و روستاهای منطقه، اقداماتی را نیز در خصوص تجهیز و به روز رسانی ناوگان حمل و نقل ویژه خدمات شهری انجام خواهد داد که این امر نیاز به مذاکرات و مراجعات فی ما بین دارد.

معاون فنی و امور زیربنایی در پایان خاطر تاکید کرد: تحول در زیر ساخت های عمرانی و زیباسازی شهری از مهم ترین فعالیت های شهرداری ها است و ما انتظار داریم در این خصوص با توجه به همکاری ها متقابل در این راستا اقداماتی در خور شان شهروندان آبادان و خرمشهر انجام دهند و از فرصت ها و بسترهای ایجاد شده به ویژه پس از افزایش اعتبارات عمرانی از سوی این سازمان،  برای اصلاح بافت عمران شهری منطقه استفاده نمایند.

 

 

نظر شما