موفقیت متخصصان شرکت ملی حفاری در مدیریت خدمات ویژه؛

۱۴۸ عملیات نمودارگیری سطحی همزمان با حفاری چاه های نفت و گاز انجام شد

۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۴:۰۱:۴۲
کد خبر: ۵۸۵۸۲۹
۱۴۸ عملیات نمودارگیری سطحی همزمان با حفاری چاه های نفت و گاز انجام شد
رئیس اداره نمودارگیری سطحی مدیریت خدمات ویژه شرکت ملی حفاری ایران گفت: با تلاش متخصصان این اداره در سه ماه نخست امسال 148 عملیات نمودارگیری سطحی با موفقیت در موقعیت استقرار دکل های حفاری انجام شد.

 به گزارش خبرنگار برنا از اهواز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، علی صادقی افزود: این تعداد عملیات با کاربست 52 مجموعه (یونیت) نمودارگیری سطحی در مناطق نفتخیز کشور صورت گرفت.

 وی اظهار کرد: نمودارگیری سطحی شامل تجزیه و تحلیل پارامترهای زمین شناسی، سیال حفاری و محاسبات مهندسی است که همزمان با عملیات حفاری اجرا می شود.

 صادقی با بیان اینکه در این مدت به تمامی درخواست های شرکت های متقاضی پاسخ داده شده است، بیان کرد: فعالیت این بخش کاملا به روز است.

 رئیس اداره نمودارگیری سطحی مدیریت خدمات ویژه شرکت ملی حفاری ایران افزود: این خدمات در گستره شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و پروژه های کلید در دست شرکت ارائه شد.

 وی تصریح کرد: متخصصان و کارشناسان این اداره با بهره گیری از دانش فنی و تجارب ارزنده در چند سال اخیر موفق به بومی سازی بخش عمده ای از تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری مرتبط شده اند.

 صادقی در پیوند با این مطلب به همکاری شرکت های دانش بنیان، دانشگاه تهران و دیگر مراکز علمی و پژوهشی در زمینه ساخت کامل دستگاه های نمودارگیری سطحی در داخل کشور اشاره کرد.

 رئیس اداره نمودارگیری سطحی مدیریت خدمات ویژه شرکت ملی حفاری ایران گفت: از جمله ابزار اساسی که در این بخش بومی سازی شده سنسورهای عمق حفاری، وزن سیال حفاری، دمای سیال حفاری و گازها از جمله H2S  است.

 وی افزود: با توجه به توانمندی های تخصصی و وجود متخصصان مجرب این اداره آمادگی  کامل برای ارائه خدمات به شرکت های نفتی در کشورهای نفتخیر منطقه را دارد.

 صادقی موضوع آموزش و به روز بودن کارکنان این واحد را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: در این خصوص با همکاری اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت برای شش ماه نخست امسال جهت  502 نفر از کارکنان 16 هزار و 560 نفر ساعت با سرانه 33 ساعت آموزش به ازای هر نفر برنامه ریزی شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز