معاون مدیریت نگهداری و تعمیرات شرکت ملی حفاری ایران:

نت تاثیر مستقیم در آماده بکار نگاه داشتن دستگاه های حفاری و بهره وری شرکت دارد

۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۴:۳۵:۰۳
کد خبر: ۵۸۷۴۴۱
نت تاثیر مستقیم در آماده بکار نگاه داشتن دستگاه های حفاری و بهره وری شرکت دارد
معاون مدیریت نگهداری و تعمیرات شرکت ملی حفاری ایران گفت: فعالیت های این مدیریت تاثیر مستقیم در آماده به کار نگه داشتن دستگاه های حفاری و بهره وری شرکت دارد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سردار اسدالهی در تشریح عملکرد این مدیریت در سه ماه نخست امسال افزود: نت به سبب پشتیبانی از دستگاه های حفاری نقش کلیدی در شرکت ایفا می کند.

وی اظهار کرد: ماموریت اصلی مدیریت نت انجام مجموعه کارهای پشتیبانی، عملیاتی است که به منظور نگهداری و پیشگیری از تعمیرات اتفاقی تجهیزات در شرایط قابل قبول و نیز تعمیر اساسی تجهیزات مطابق با بازه زمانی پیش بینی شده از سوی مدیریت مهندسی و یا سازندگان تجهیزات است.

اسدالهی گفت: مدیریت نگهداری و تعمیرات شرکت دارای شش اداره شامل ادارات نگهداری و تعمیرات برق، مکانیک، گرداننده فوقانی، الکترونیک و ابزار دقیق، اجرای کالیبراسیون و خدمات پشتیبانی است که واحدهای نگهداری و تعمیرات در دو بخش نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه و تعمیرات اساسی و اصلاحی کار خدمات دهی و پشتیبانی دستگاه های حفاری را برعهده دارند.

معاون مدیریت نگهداری و تعمیرات شرکت ملی حفاری ایران در زمینه عملکرد بخش نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه در مدت پیش گفته توضیح داد: برطرف کردن بیش از یک هزار و 200 مورد اشکالات ایمنی دستگاه های حفاری، 900 مورد اشکالات مطرح شده از سوی اداره بازرسی فنی و افزون بر چهار هزار و 700 مورد PM از فعالیت های این بخش به شمار می آید.

وی با بیان اینکه در بخش تعمیرات اساسی و اصلاحی از ابتدای فروردین تا پایان خردادماه 11 هزار و 367 نفر روز کار صورت گرفت، افزود: تعمیر اساسی 63 دستگاه انواع تجهیزات حفاری، چهار دستگاه انواع تاپ درایو، نصب سیستم حفاظتی برای ژنراتورهای اصلی 16 دستگاه حفاری و بازسازی و راه اندازی دستگاه حفاری 70 فتح از جمله فعالیت های این بخش است.

اسدالهی ادامه داد: نصب و راه اندازی SCR  جدید دستگاه حفاری 50 فتح، بازسازی و راه اندازی کامل مدارهای SCR  دکل های حفاری 63 و 86 فتح،  اجرای سیستم ارتینگ شعاعی برای سه دستگاه حفاری، نصب سیستم حفاظتی موتورهای اردوگاه چهار دستگاه حفاری، انجام فرآیند کالیبراسیون 35 دستگاه حفاری و تعمیر اساسی و بازسازی کرن دستگاه حفاری دریایی شهید مدرس از دیگر فعالیت های بخش تعمیرات اساسی و اصلاحی مدیریت نت در سه ماه نخست سال است.

معاون مدیریت نگهداری و تعمیرات شرکت ملی حفاری ایران تدوین برنامه پنج ساله تعمیر اساسی تجهیزات، عقد قراردادهای باز با شرکت های اصلی سازنده و تامین کننده تجهیزات، تعمیر بخشی از تجهیزات از طریق برون سپاری  و تصمیم کمیته عالی تعمیرات اساسی مبنی بر تشکیل کمیته ای جهت پیگیری خرید BOM  ( قطعات مورد نیاز برای تعمیر اساسی) به منظور شتاب بخشی در روند خرید اینگونه قطعات را از اهداف اجرایی و پیش روی این مدیریت برشمرد.

 

نظر شما