امام جمعه شادگان:

بهزیستی از جمله نهادهای تاثیرگذار جامعه است

۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۰۰:۰۸
کد خبر: ۵۸۸۲۴۹
بهزیستی از جمله نهادهای تاثیرگذار جامعه است
امام جمعه شادگان گفت: مجموعه بهزیستی از جمله نهادهای مهم و بسیار تأثیرگذار جامعه است که با محترم ترین افراد جامعه سر و کار دارد.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، حجت الاسلام والمسلمین سید مجید شرفی در دیدار با رئیس و از کارکنان اداره بهزیستی شهرستان شادگان که به مناسبت هفته بهزیستی در محل دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: معلولان، مستمندان، بیماران و اقشار آسیب دیده جامعه همواره به واسطه مشکلات، معلولیت‌ها و کاستی‌ها با غم‌ها و رنج‌های متعددی روبرو هستند و کارکنان نهادهای خدومی همچون بهزیستی باید با احترام و تکریم آنان از دردها و رنج‌هایشان بکاهند.

وی افزود: سازمان بهزیستی در راستای حمایت‌های مادی و معنوی از مددجویان تحت پوشش عملکرد خوبی داشته، که روز به روز شاهد حمایت‌های این سازمان از معلولان، معتادان، زنان بی سرپرست ، کودکان بی سرپرست و نابهنجاری‌های اجتماعی هستیم که گام‌هایی اساسی و خوبی برداشته است.

امام جمعه شادگان ادامه داد: یکی از سازمان های مهم کارآمد و تاثیرگذار جامعه است که با عزیزترین و محترم ترین قشر سر و کار دارد.

وی اظهار کرد: این سازمان ضمن خدمت رسانی به جامعه هدف و رفع نیازهای مددجویان باید تلاش کند تا شان و حرمت آنها حفظ شده و خلا شخصیتی در وجودشان احساس نکنند.

حجت الاسلام شرفی در پایان با اشاره به خدمات مختلف بهزیستی به مددجویان در زمینه های مسکن، اشتغال و جهیزیه گفت: نظام اسلامی ایران توجه ویژه ای به این اقشار دارد و باید زمینه گستردگی خدمات به آنها ایجاد شود.

خبرنگار: مرتضی صویلاتی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز