معاون فرماندار شادگان خبر داد :

تشکیل دو کمیته در راستای اجرای مفاد شیوه نامه قاچاق کالا و ارز در شادگان

۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۵:۲۱:۴۹
کد خبر: ۵۸۸۹۵۱
تشکیل دو کمیته در راستای اجرای مفاد شیوه نامه قاچاق کالا و ارز در شادگان
معاون فرماندار شادگان در جلسه قاچاق کالا و ارز گفت: در راستای اجرای مفاد شیوه نامه قاچاق کالا و ارز دو کمیته در شهرستان شادگان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار نعمت اله آلبوغبیش در جلسه قاچاق کالا و ارز شهرستان از تشکیل دو کمیته در راستای اجرای مفاد شیوه نامه قاچاق کالا و ارز خبر داد و اظهار کرد: این دو کمیته یکی با مسئولیت اداره صنعت، معدن و تجارت برای رسیدگی به مواد خوراکی، آشامیدنی و لوازم بهداشتی و دومی با مسئولیت شبکه بهداشت و درمان به منظور رسیدگی به تجهیزات و لوازم پزشکی تشکیل شده است.

معاون فرماندار شادگان با اشاره به تاریخچه بندر شادگان و چگونگی راه اندازی و احیای مجدد این بندر بر ضرورت فعال کردن شرکتهای تعاونی مرزنشینان شهرستان و راه اندازی بازارچه های کالای همراه ملوان در شهرستان تأکید کرد.

وی فلسفه اصلی واساسی احیاء و راه اندازی مجدد بندر شادگان را رونق اقتصادی و کاهش مشکلات بیکاری شهرستان شادگان عنوان کرد و بر لزوم تعامل دستگاههای اجرایی شهرستان بویژه با بندر و گمرک شادگان تأکید کرد.

آلبوغبیش در ادامه به تأکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با مبارزه با قاچاق کالا و ارز اشاره کرد و بر لزوم پیشگیری از قاچاق کالا و ارز به خصوص محصولات غیر مجاز و کالاهای ممنوعه تاکید کرد.

معاون فرماندار شادگان با اعلام اینکه هنوز آثار بندر و کالای همراه ملوان در بازار شادگان محسوس نشده است، تسریع در احداث و راه اندازی بازارچه های کالای همراه ملوان که مطالعات آنها انجام شده و قرار بود در سه نقطه خوردورق، دارخوین و شهر شادگان احداث شوند را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، در این جلسه مقرر شد هر گونه صادارات و واردات دام وطیور زنده کنترل و پیشگیری شود و از واردات محصولات غیر مجاز و کالاهای ممنوعه اکیداً خود داری کنند و محصولات وارداتی از بندر شادگان در حد امکان در بازار شادگان عرضه شود که جلسه بعدی با حضور مسئولان استانی برگزار شود، سهمیه سوخت تراکتورها بر حسب پیشنهاد و نظر مدیریت جهاد کشاورزی اضافه شود در اعلام پاسخ آزمایشات مواد خوراکی وارداتی تسریع و مفاد شیوه نامه و دستور العمل شورای مبارزه با قااق کالا و ارز رعایت و اجرایی شود.

خبرنگار: مرتضی صویلاتی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز