امام جمعه شادگان خبر داد:

فعالیت ۳۵ نفر در ستاد نماز جمعه شادگان

۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۴:۴۸:۰۷
کد خبر: ۵۸۹۱۶۱
فعالیت ۳۵ نفر در ستاد نماز جمعه شادگان
امام جمعه شهرستان شادگان از فعالیت 35 نفر در ستاد نماز جمعه این شهر خبر داد و گفت: اعضای ستاد نماز جمعه در هرچه باشکوه برگزار شدن این فریضه الهی نقش مهمی برعهده دارند.

حجت الاسلام سید مجید شرفى در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به فعالیت‌های گسترده ستاد نماز جمعه شادگان اظهار کرد: ستاد نماز جمعه یکی از ارکان مهم نماز جمعه است که مقدمات کار را جهت ایجاد خطبه توسط امام جمعه فراهم می کند و در حقیقت بازوان فکری و معنوی ائمه جمعه به حساب می آید.

وی با اشاره به تشکیل کمیته‌های فرهنگی، جوانان، روستایی، انتظامات و پشتیبانی در این ستاد ادامه داد: اعضای این کمیته‌ها از اقشار مختلف مردم شکل گرفته که مسئولیت‌ هر کدام از آنان تعریف شده است.

امام جمعه شادگان با ارائه شرح وظایف و مسئولیت‌های هر عضو ستاد نماز جمعه بیان کرد: در این ستاد 35 نفر عضو هستند که در برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی مشارکت دارند.

وى در خصوص اقامه نماز جمعه این شهرستان گفت: اقامه نماز جمعه یکی از زمینه های ارتقای سطح دینی و فرهنگی در میان آحاد اجتماع است از این رو رویکرد اصلی این ستاد فراهم آوردن شرایط مطلوب این مهم است.

حجت الاسلام شرفى در پایان ضمن تشکر از اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان تصریح کرد: بیش از 35 نفر از برادران و خواهران عضو ستاد نماز جمعه شادگان هستند که هر هفته بدون چشم داشتی برای برپایی نماز باشکوه جمعه فعالیت چشمگیری دارند.

خبرنگار: مرتضی صویلاتی

 

نظر شما