مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان:

انتخاب ۱۷ نفر به عنوان هیئت مدیره نظام پزشکی اهواز

۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۳:۲۶:۰۰
کد خبر: ۵۸۹۴۸۳
انتخاب ۱۷ نفر به عنوان هیئت مدیره نظام پزشکی اهواز
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: افراد رأی دهنده بیش از چهار هزار نفر هستند که باید از بین 75 نفر تعداد 17 نفر را برای هیئت مدیره انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی خدادادی در جریان برگزاری انتخابات نظام پزشکی اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفتمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام پزشکی شهرستان اهواز برگزار و بعد از طی مراحل متعدد شامل ثبت نام کاندیداها، بررسی صلاحیت آنها و در نهایت بعد از بررسی نهایی در هیئت نظارت لیست 75 نفری از کاندیداها به جامعه پزشکی ارائه شد که در 6 گروه پزشکان، داروسازان، کارشناسان پروانه دار، دندانپزشکان، مامایی و علوم آزمایشگاهی به رقابت می پردازند.

وی ادامه داد: افراد رأی دهنده بیش از چهار هزار نفر هستند که باید از بین 75 نفر تعداد 17 نفر را برای هیئت مدیره انتخاب کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: امیدوارم که جامعه پزشکی با مشارکت بالا، فعالانه و حضور حداکثری نمایندگانی را انتخاب کنند که از اعتماد بیشتر رأی دهندگان برخوردار باشند؛ هرچه حضور بیشتر باشد قطعا این انتخابات اعتبار بیشتری دارد و جایگاه بالاتری را به منتخبان می دهند.

خدادادی در پایان با بیان این خبر که نتایج انتخابات فردا اعلام می شود، عنوان کرد: استقبال خوبی صورت گرفت و با وجود گرما و شرجی هوا پزشکان برای انتخابات حضور فعالی داشتند و امیدورام جامعه فرهیخته پزشکی نمایندگانی را انتخاب کنند که بتوانند مطالبات صنفی جامعه پزشکی را پیگیری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز