فرماندار دزفول:

دزفول می تواند به یک الگوی ملی در عرصه سرمایه گذاری تبدیل شود

۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۳:۳۷:۵۶
کد خبر: ۵۹۲۲۹۶
دزفول می تواند به یک الگوی ملی در عرصه سرمایه گذاری تبدیل شود
فرماندار دزفول گفت: درصورت افزایش حمایت مسئولان استانی و کشوری از طرح های سرمایه گذاری دزفول، این شهرستان می تواند به یک الگوی ملی در عرصه سرمایه گذاری تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار برنا از دزفول، حبیب اله آصفی در آیین کلنگ زنی بزرگترین مجتمع آبزی پروری شمال خوزستان که با حضور مسئولان کشوری و استانی در دزفول برگزار شد، اظهار کرد: کلیداحداث این طرح بزرگ که در کشورکم نظیراست از دوسال پیش زده شد.

وی بابیان اینکه فاز دوم این طرح در وسعت 50 هکتار و در مجتمع کشاورزی شهیدرجایی احداث خواهد شد، افزود : باهماهنگی و همکاری استاندار خوزستان و ریاست شیلات استعلام ها و سایرمراحل اولیه و نهایی احداث این مجتمع انجام شده و خوشبختانه سرمایه گذار پذیرفته که بدون اخذ وام این طرح را عملیاتی کند.

فرماندار دزفول درادامه از همکاری هاوتلاش های نماینده دزفول در مجلس ، جهادکشاورزی ، استاندار خوزستان و شیلات استان و کشور درراستای تحقق عملیات اجرایی این مجتمع آبزی پروری تقدیرکرد.

آصفی همچنین از آغاز عملیات اجرایی 4 پروژه بزرگ سرمایه گذاری در مرداد ماه دراین شهرستام خبرداد و گفت: کارخانه لوله سازی باتولید240 هزار تن لوله ، کارخانه قند با همکاری و همت بنیادبرکت و دو نیروگاه 500 و هزار مگاواتی در شهرک حمزه دزفول پروژه های مذکورهستند که در ماه جاری کلنگ زنی خواهند شد.

وی بیان کرد: خوشبختانه بااقدامات صورت گرفته در سه سال اخیر ترس سرمایه گذاران برای حضور در دزفول ریخته شده و مادیگردراین شهرستان مشکل کمبودسرمایه گذارنداریم و شرایط به گونه ای است که می توانیم برای سایر نقاط استان نیزسرمایه گذار جذب کنیم.

فرماندار دزفول خواستارحمایت بیش ازپیش مسئولان استانی و کشوری از طرح های سرمایه گذاری دزفول شد و گفت: قطعا با افزایش حمایت ها دزفول می تواند به یک الگوی ملی در عرصه سرمایه گذاری تبدیل شود.

آصفی در پایان ابراز امیدواری کرد: وضعیت جذب سرمایه گذار و احداث پروژه های عظیم اشتغالزایی در دزفول همچنان ادامه یابند.

به گزارش  خبرنگار برنا، طرح مجتمع آبزی پروری در فاز نخست شامل 53 هکتار مزرعه بوده که توسط بخش خصوصی سرمایه آن تامین شده است. 

همچنین طرح مذکور شامل 55 مزرعه آبزی و ماهی خاویاری است که مقررشده در فاز اول برای احداث هر مزرعه 15 میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی هزینه شود. محل این مجتمع در روستای شوهان واقع در شهرک سنجر است.

در آئین آغاز عملیات اجرایی بزرگترین مجتمع آبزی پروری شمال خوزستان حسن صالحی رئیس سازمان شیلات ایران ، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، نبی اله خون میرزایی مدیرکل شیلات خوزستان و سایرمسئولان محلی حضور داشتند.

خبرنگار : رویارجبی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز