توضیح هیات فوتبال آبادان در خصوص بیانیه باشگاه استقلال تهران

۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۲۲:۳۶:۴۷
کد خبر: ۵۹۲۴۳۸
توضیح هیات فوتبال آبادان در خصوص بیانیه باشگاه استقلال تهران
هیات فوتبال آبادان درخصوص بیانیه سایت استقلال تهران بابت تاخیر علیرضا منصوریان در رسیدن به نشست خبری پیش از بازی مقابل نفت آبادان و ترک محل نشست توسط خبرنگاران، توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان،  در حالی که قرار بود نشست خبری علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، ساعت 19 پنج شنبه شب در آبادان برگزار شود و این ساعت نیز با مدیر رسانه ای این تیم هماهنگ شده بود ولی منصوریان به دلیل تاخیر در پرواز تیمش به این نشست نرسید.

البته سر مربی استقلال تهران با تاخیر و در حالی که خبرنگاران پس از یک ساعت انتظار محل کنفرانس را ترک کرده بودند، در نشست حاضر شد که پس از آن نیز باشگاه استقلال تهران در متنی با اشاره به تاخیر پرواز این تیم، توضیح داد که "منصوریان، سرمربی استقلال بلافاصله پس از ورود تیم، به احترام اصحاب رسانه با سرعت راهی محل برگزاری کنفرانس شد و با وجود هماهنگی انجام شده با مسئول هیات فوتبال آبادان و اعلام تاخیر پرواز و اصرار هیات فوتبال به تشکیل کنفرانس و اعلام این که خبرنگاران منتظر حضور سرمربی استقلال هستند، متاسفانه با بی احترامی خبرنگاران حاضر در محل، کنفرانس خبری تشکیل نشد و سرمربی استقلال هم محل کنفرانس را ترک کرد و اگر قرار به تشکیل کنفرانس نبود، مسوولان هیات فوتبال باید پیش از حضور سرمربی استقلال، به جای اصرار برای حضور در کنفرانس منتفی شدن آن را اعلام می کردند."

در همین راستا علی عرب زاده، مدیر رسانه ای هیات فوتبال آبادان در گفت و گو با خبرنگار برنا اظهار کرد: قرار بود نشست خبری علیرضا منصوریان ساعت 19 برگزار شود که در تماس با زرندی، مدیر رسانه ای تیم استقلال تهران، اعلام شد که به دلیل تاخیر در پرواز، ساعت 19:30 در محل نشست حاضر می شویم. به همین خاطر نیز منتظر ماندیم و وقتی دیدیم که بیش از 30 دقیقه تاخیر دارند، برای این که خبرنگاران بیش از این معطل نشوند، نشست خبری  کمالوند را برگزار کردیم.

وی  در ادامه توضیح داد: بعد از نشست کمالوند،  مجددا  با مدیر رسانه ای تیم استقلال تهران تماس گرفتم  و گفتم خبرنگاران منتظر هستند و آیا در نشست حاضر می شوید؟ که زرندی گفت قرار است به تمرین برویم و از خبرنگاران بابت عدم حضور آقای منصوریان در نشست خبری عذرخواهی کنید و بعد هم افزود اگر می شود دو سه دقیقه ای خبرنگاران بمانند تا به محل نشست بیاییم  که این بار هم خبرنگاران حدود 15 دقیقه منتظر ماندند و وقتی خبری از حضور سرمربی و مدیر رسانه ایی تیم استقلال تهران نشد، با ناراحتی محل نشست را ترک کردند. در نهایت آقای منصوریان با تاخیر بسیار به محل نشست آمد که دیگر خبرنگاران رفته بودند.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز