فراز کمالوند:

این برد را به مردم آبادان و روح پدرم تقدیم می کنم/مسوولان شهرستان مشکلات تیم نفت را حل کنند/حمایت بی دریغ هواداران به کمک تیم ما آمد

۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۲۳:۲۵:۱۷
کد خبر: ۵۹۲۶۷۵
این برد را به مردم آبادان و روح پدرم تقدیم می کنم/مسوولان شهرستان مشکلات تیم نفت را حل کنند/حمایت بی دریغ هواداران به کمک تیم ما آمد
فرزا کمالوند سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از پیروزی مقابل استقلال تهران با حضور در کنفرانس خبری پس از بازی، این برد را به مردم آبادان و روح پدر فقیدش تقدیم کرد.
به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، فراز کمالوند در نشست خبری بعد از بازی در جمع خبرنگاران ابتدا از حضور پرشور و چند ساعته ی هواداران نفت در استادیوم تشکر و اظهار کرد: شور و تشویقی که آبادانی ها انجام دادند کار تیم ما را بسیار جلو انداخت.
وی گفت: هر چند از نتیجه راضی هستم، اما انصافا می توانستیم این دیدار را با بیش از سه گل پشت سر بگذاریم. بچه ها فراتر از انتظار ظاهر شدند. مجداد می گویم بعد از لطف خدا، حمایت بی دریغ هواداران به کمک تیم ما آمد.
کمالوند اضافه کرد: از مسوولان شهرستان می خواهم که به تیم نفت کمک کنند تا مشکلاتش حل شود. هرچند حمایت بی دریغ آنها را تا کنون داشته ایم. اما مشکلات زمین تمرینی و پرداخت قرار داد بازیکنان هنوز حل نشده است.
سرمربی نفت آبادان در ادامه عنوان کرد: امیدوارم مصدومیت اسدی جدی نباشد. من به شدت به این بازیکن وابسته هستم.
وی در پایان خطاب به کسانی که به بازیکنان نفت انگ بی کیفیتی زدند، بیان کرد: دوستان بهتر است دیگر 
دست از سر این تیم بردارند و اجازه دهند کار خودمان را بکنیم. همگان امروز کیفیت بازیکنان ما را درون زمین دیدند.
کمالوند همچنین از حسین بغلانی به خاطر مدیریت خوب درون زمینش بعد از تعویض اجباری اسدی تشکر کرد.
لازم به ذکر است که تیم صنعت نفت آبادان در اولین دیدار خود، در خانه میزبان استقلال تهران بود که با نتیجه یک بر صفر سه امتیاز شیرین را از حریف خود برداشت کرد.

 

 

خبرنگار: محسن سیف

نظر شما