شهردار آبادان خبر داد:

ایجاد ۲۰ کیلومتر روشنایی در سطح شهر آبادان/انجام روکش آسفالت معابر و خیابان های اصلی و اصلاحات هندسی

۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۵:۴۷:۰۸
کد خبر: ۵۹۳۰۷۶
ایجاد ۲۰ کیلومتر روشنایی در سطح شهر آبادان/انجام روکش آسفالت معابر و خیابان های اصلی و اصلاحات هندسی
شهردار آبادان از ایجاد 20 کیلومتر روشنایی در سطح این شهرخبر داد و گفت: این اتفاق کاری به طور کامل جدید در طول دوران مدیریت شهری آبادان است.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، محمد حویزاوی با اشاره به برخی اقدامات انجام شده شهرداری در مدت تصدی 11 ماهه وی به عنوان شهردار آبادان اظهار کرد: در بحث آبیاری درختان موجود در بلوارها پیشتر این کار با استفاده از حدود 12 تانکر آب انجام می شد که در زمان حاضر این کار به صورت قطره ای و مکانیزه در حال انجام است.

وی با اشاره به انجام کار ساحل سازی رودخانه های اروند و بهمنشیر گفت: پس از 25 سال، کار ساحل سازی بهمنشیر حد فاصل ایستگاه 7 تا پل کریمی در قالب محوطه سازی و ایجاد روشنایی با بیش از 6.5 کیلومتر به انجام رسیده ضمن آنکه ساحل سازی یک کیلومتر از سواحل اروندرود(دژ خاکی برداشته شده) نیز انجام شده است.

حویزاوی با بیان اینکه سرمایه گذاری یکی از ارکان توسعه شهریست، افزود: در این باره ساخت شهرک خودرویی به عنوان دومین شهرک خودرویی کشور پس از اراک، در مدت زمان کمتر از 7 ماه با سرمایه ای بالغ بر 15 میلیارد تومان از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی هزینه و ساخته می شود.

شهردار آبادان تصریح کرد: در زمان حاضر بیش از 5 پروژه را در دست انجام داریم که آخرین آن پروژه ای به وسعت یک هزار و 200 متر مربع بود که با اعتباری معادل 12 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در ابتدای بلوار ولایت کلنگ زنی شد.

حویزاوی انجام روکش آسفالت معابر و خیابان های اصلی و اصلاحات هندسی را یادآور شد و اضافه کرد: تمامی کارها براساس کار کارشناسی انجام شده و چیزی غیر از این نیست.

وی توضیح داد: 80 درصد از کار مطالعاتی ساختمان جدید شورای اسلامی شهر و شهرداری به اتمام رسیده است.

حویزاوی با اشاره به موضوع وجود نیروهای مازاد در شهرداری آبادان از آزادسازی بیش از 300 نفر از کارکنان شهرداری از طریق بیمه تامین اجتماعی خبر داد و عنوان کرد: این یک کار بی سابقه و کم نظیر در طول دوران مدیریت شهری آبادان بود.

وی از ساخت باندهای جدید الاحداث جاده امام علی ابن ابیطالب(ع) به عنوان یکی از کارهای کلان در حال انجام این شهرداری نام برد و تصریح کرد: بسیاری از پروژه های نیمه کاره از جمله بازارچه خیابان 7 (بازار شهید ارغنده) را به اتمام رساندیم در بحث زیرگذر طیب نیز در مرحله انتخاب پیمانکار هستیم ضمن اینکه پیگیر خرید بیش از 10 دستگاه اتوبوس و 15 دستگاه مینی بوس از طریق سازمان شهرداری ها هستیم.

شهردار آبادان یادآوری کرد: پیگیر موضوع ماده 123 برنامه پنجم توسعه و حذف حقوق شهر آبادان با همراهی و مساعدت استاندار خوزستان هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز