مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان خبرداد:

بهسازی و نوسازی ورزشگاه تختی آبادان با همت پالایشگاه/آماده سازی ۹۵ درصد از ورزشگاه تختی آبادان

۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۶:۱۳:۳۱
کد خبر: ۵۹۳۰۹۵
بهسازی و نوسازی ورزشگاه تختی آبادان با همت پالایشگاه/آماده سازی ۹۵ درصد از ورزشگاه تختی آبادان
مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان با اشاره به کار بهسازی و نوسازی ورزشگاه تختی آبادان که از چندی پیش آغاز شده، گفت: در زمان حاضر بیش از ۹۵ درصد ورزشگاه آماده سازی شده است.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، علی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار برنا اظهار کرد: بازسازی جایگاه ضلع غربی ورزشگاه، نصب و تجهیز صندلی ها(اتمام ۷۰ درصد از کار)، رنگ آمیزی تمام سطوح سازه ای ورزشگاه، تعویض تابلو(اسکوربرد) و آماده سازی آن به منظور پخش بهینه موارد مرتبط، تامین آب شرب خنک مورد مصرف تماشاگران، تهیه و نصب جایگاه های بازیکنان ذخیره هر دو تیم میزبان و میهمان و همچنین جایگاه های نماینده فدراسیون و پزشک تیم، آماده سازی چمن زمین، آماده سازی سیستم تهویه رختکن های تیم های میزبان و میهمان و تامین نور و روشنایی ورزشگاه با نصب سیستم برق اضطراری برای مواجهه با مواقع ضروری و اتفاقات ناخواسته که منجر به قطعی ورزشگاه می شود، از مهمترین اقدامات انجام شده در ورزشگاه تختی آبادان است.

وی گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده ۳۰ درصد باقی مانده از بخش نصب صندلی ها در تعطیلاتی که پس از هفته سوم و یا چهارم داده می شود به انجام می رسد.

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان با قدردانی از همراهی مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان در این زمینه افزود: طرح بهسازی و نوسازی ورزشگاه تختی آبادان پس از تدوین و تامین اعتبارات لازم از سوی پالایشگاه آغاز و با شتاب قابل توجهی در دست انجام است.

عیسی زاده از برگزاری دیدارهای خانگی تیم صنعت نفت در بهترین شرایط به عنوان دلیل انجام این کار نام برد و توضیح داد: استاندارد سازی ورزشگاه تختی آبادان بر اساس معیارهای تعیین شده سازمان لیگ و تامین رفاه هر چه بیشتر هواداران پرشور آبادانی از جمله اهداف اجرای این طرح بود.

وی ادامه داد: در بحث روشنایی ورزشگاه پارسال یک سری اقدامات انجام شد و در زمان حاضر نیز هیچ مشکلی به این لحاظ وجود ندارد و می توانیم ادعا کنیم که در میان تیم های ایران شماره یک است.

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان عنوان کرد: خوشبختانه بسیاری از موارد پیش بینی شده برای انجام در ورزشگاه تختی آبادان در قالب بهسازی و نوسازی به اتمام رسیده و هیچ مشکلی برای انجام بازی های خانگی صنعت نفت وجود ندارد.

لازم به ذکر است که ورزشگاه تختی آبادان ورزشگاهی چند منظوره است که بیشتر برای انجام بازی‌های فوتبال از آن استفاده می شود، ورزشگاه تختی آبادان به عنوان یکی از قدیمی ترین ورزشگاه های ایران به عنوان ورزشگاه خانگی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان شناخته می‌شود.

 

 

 

 

نظر شما