یادداشتی از کوثر کریمی؛

قدردانی از اصحاب رسانه خوزستان/ شادی کودکان بی سرپرست هدیه زیبای روز خبرنگار

۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۲۴:۰۰
کد خبر: ۵۹۷۷۷۴
قدردانی از اصحاب رسانه خوزستان/ شادی کودکان بی سرپرست هدیه زیبای روز خبرنگار
در روز خبرنگار اصحاب رسانه خوزستان در طرحی ابتکاری برای اولین بار جشنی متفاوت را برگزار و شادی خود را در چشمان معصوم و پاک کودکان بی سرپرست جستجو کردند.

خبرنگاران خوزستانی در روز خبرنگار تلاش کردند تا با برگزاری مراسمی درخور شأن نه تنها دل کودکان بی سرپرست را شاد کنند بلکه لبخند رضایت را از شادی نگاه چشمان دریایی آنها بگیرند.

خبرنگاران خوزستانی در مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست گلشن آل طاها حضور پیدا کردند تا بگویند نه تنها با قلم بر صفحه اخبار و گزارشات خود برای رفع مشکلات و محرومیت های مردم نقش آفرینی دارند بلکه برای امور خیریه نیز حضوری پررنگ و فعال دارند.

حس بسیار زیبایی است که در روز خبرنگار شادی و پاسداشت این روز بزرگ با خوشحالی کودکان بی سرپرست توأم شود و یقین می دانم که آثار معنوی چنین حرکتی بسیار ماندگارتر از هر هدیه فانی است و انرژی دریافت شده از طریق این حرکت خیر توشه راهی برای ما خواهد بود تا در ادامه مسیر خدمت رسانی به مناطق محروم چه از نظر حضور فیزیکی در برنامه های خیریه و یا نقش آفرینی با قلم های خود در این راستا مصمم تر باشیم.

بر خود واجب می دانم که به عنوان عضو کوچکی از رسانه خوزستان از تمامی اصحاب رسانه استان از جمله خبرنگاران خبرگزاری ها، روزنامه ها، هفته نامه ها، نشریات و به ویژه صدا و سیما که در این جشن زیبای معنوی به طریق مختلف حضور داشتند، تقدیر و تشکر کنم.

همچنین تقدیر و تشکری ویژه از روابط عمومی استانداری خوزستان، اداره کل بهزیستی استان و اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان و خانه مطبوعات خوزستان دارم که با هماهنگی های اجرایی ـ اداری خود فرصت حضور خبرنگاران در این کار خیر را فراهم آوردند.


یادداشت: کوثر کریمی، فعال رسانه ای خوزستان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز