گرمای خوزستان هم حریف اراده ی نفتی ها نشد؛

راه اندازی خط لوله جدید انتقال نفت در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان

۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۴۷:۲۸
کد خبر: ۵۹۷۸۲۲
راه اندازی خط لوله جدید انتقال نفت در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان
مدیر عملیات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از اجرا و راه اندازی خط لوله جدید انتقال نفت در این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، علیرضا هیهاوند عضو هیأت مدیره شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در تکمیل این خبر اظهار کرد: این خط لوله با قطر 10 اینچ و به طول 10 کیلومتر، نفت تولیدی از مجتمع صنعتی قلعه نار را به تلمبه خانه شهید زنگنه منتقل می کند.

وی افزود: این اقدام که با همت پرسنل تلاشگر اداره تعمیرات خطوط لوله و با پشتیبانی و همکاری بخش های فنی، عملیاتی، خدماتی و ستادی این شرکت و در گرمای شدید این روزهای تابستان صورت گرفت موجب تثبیت وضعیت انتقال نفت تولیدی میادین شمال غرب خوزستان به مبادی مربوطه شد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این عملیات گفت: نصب و جوشکاری اتصالات و شیرگاه ها، پرتو نگاری سرجوش ها، تست هیدرو استاتیک، توپک رانی و عایق کاری و مدفون کردن خط لوله درون خاک از اقدامات صورت گرفته طی این عملیات است.

عضو هیأت مدیره شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در خاتمه بیان کرد: این اقدام در کوتاه ترین زمان ممکن و با بهره گیری از تجهیزات و ادوات موجود توسط نیروهای این شرکت با هدف تثبیت وضعیت انتقال نفت و جلوگیری از حوادث احتمالی تنها در مدت زمان یک هفته و در شرایط نامساعد و نامناسب آب و هوایی به اجرا درآمد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز