سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد:

داور در قبال سلامت بازیکنان دو تیم مسئول است/اسم توپ جمع کن‌های مشهدی بد در رفته است

۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۰:۰۳:۵۶
کد خبر: ۵۹۸۶۹۸
داور در قبال سلامت بازیکنان دو تیم مسئول است/اسم توپ جمع کن‌های مشهدی بد در رفته است
سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: داور در قبال سلامت بازیکنان دو تیم مسئول است و باید عملکرد بهتری ارائه می‌کرد اما متاسفانه انتظار ما از داوری انجام نشد

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، محمد رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد در نشست خبری بعد از بازی با صنعت نفت آبادان با عرض تسلیت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید حججی اظهار کرد: متاسفانه روی دو سهل انگاری دروازه‌مان باز شد ولی در 45 دقیقه ابتدایی سوار بر بازی بودیم اما متاسفانه روی ضد حمله گل دریافت کردیم. این برد را به مجموعه صنعت نفت،  فراز کمالوند و مردم آبادان تبریک می‌گویم.

 وی در خصوص حواشی بازی صنعت نفت و پدیده با ابراز گلایه گفت: اسم توپ جمع کن‌های مشهدی بد در رفته اما در نیمه اول بازی امشب دیدیم توپ جمع کن‌های آبادان حتی یک بار هم به بازیکنان ما توپ نمی‌دادند؛ یا کادر فنی ما به بازیکنان توپ می‌داد یا خودشان برای آوردن توپ اقدام می‌کردند و به نظرم این مسائل زیبنده فوتبال و شهر آبادان نیست.

وی با ابراز نارضایتی از قضاوت داور مسابقه افزود: داور در قبال سلامت بازیکنان دو تیم مسئول است و باید عملکرد بهتری ارائه می‌کرد اما متاسفانه انتظار ما از داوری انجام نشد؛ خدای ناکرده هدف و خواسته ما این نیست داوری به نفع ما باشد ولی او امشب عملکرد خوبی نداشت؛ بازیکنان به حمایت داور نیاز دارند؛ اگر در نیمه دوم با بازیکن صنعت نفت برخورد می‌شد و کارت زرد می‌گرفت، در ادامه مسابقه این شرایط پیش نمی‌آمد.

مهاجری تصریح کرد: بازیکنانم مقابل صنعت نفت و به ویژه در نیمه دوم عملکرد خوبی داشتند و از عملکرد آنها رضایت دارم. اگر این روند ادامه پیدا کند می‌توانیم در مسابقات آینده به تیم خود امیدوار باشیم در هر صورت به نظرم داور در برخی صحنه‌ها کمی با صنعت نفت مهربان‌تر بود.

 

 

 

خبرنگار: محسن سیف

 

نظر شما