معاون فرماندار شادگان:

کمیته خادمین شهدا در شادگان راه اندازی شد

۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۵:۰۵:۱۶
کد خبر: ۵۹۹۶۰۴
کمیته خادمین شهدا در شادگان راه اندازی شد
معاون فرماندار شادگان گفت: کمیته خادمین شهدا به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در شادگان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، نعمت الله آلبوغبیش در جلسه کارگروه فرهنگی شهرستان که با حضور امام جمعه و کلیه اعضا برگزار شد، از راه اندازی کمیته خادمین شهدا در شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این کمیته به همت ناحیه مقاومت بسیج شادگان راه اندازی شد و اولین فعالیت فرهنگی خود را با اجرای برنامه غبار روبی و گلاب پاشی مزار شهدا و قرائت زیارت عاشورا در محل گلزار شهدای شهرستان شادگان آغاز کرد.

معاون فرماندار شادگان با اشاره به مناسبت های مختلف پیش رو از جمله هفته دولت، هفته دفاع مقدس، هفته ازدواج و دهه ولایت، روز بیست و ششم مرداد سالگرد آغاز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را تبریک گفت و تجلیل از آزادگان و اجرای مراسم شایسته و در خورشأن این عزیزان را خواستار شد.

وی در ادامه به ناهنجاری های اجتماعی شهرستان اشاره و بر ضرورت رسیدگی به وضعیت عمومی مناطق حاشیه نشین شهر و پیشگیری از خشونت و آسیبهای اجتماعی تاکید کرد.

امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیز در این جلسه سخنان مبسوطی در خصوص ناهنجاریها و آسیب های اجتماعی، تیر اندازی، اعتیاد و طلاق و ضرورت توسعه فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی، دقت عمل در فضای مجازی و تسهیل در امر ازدواج ایراد کرد و با تجزیه و تحلیل آسیب های اجتماعی موجود بر ضرورت ادامه و استمرار فعالیت های فرهنگی و فرهنگ سازی تاکید کرد.

حجت الاسلام شرفی یادآور شد: فعالیت در عرصه فضای مجازی مهم و حساس بوده و ضمن عرض تبریک سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و روز خبرنگار از فعالان فضای مجازی و خبرنگاران و اصحاب رسانه درخواست کرد با رعایت اصل بی طرفی در انعکاس دو جانبه اخبار ، اطلاعات و مشکلات شهرستان و عملکرد دستگاههای اجرایی نهایت دقت و ظرافت را داشته باشند.

خبرنگار: مرتضی صویلاتی

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز