در یک عملیات فشرده توسط شرکت آبیاری کرخه و شاوور؛

دیواره کانال مهم شبکه آبیاری کوثر ترمیم شد

۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۲:۲۷:۰۵
کد خبر: ۶۰۲۹۰۷
دیواره کانال مهم شبکه آبیاری کوثر ترمیم شد
ترمیم شکستگی دیواره کانال SC شبکه آبیاری کوثر با تلاش و همت پرسنل تعمیرات حوزه مرکزی، در یک عملیات فشرده شبانه‌روزی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، شاهین کوه‌بزن مدیرعامل شرکت آبیاری کرخه و شاوور از ترمیم شکستگی دیواره کانال SC شبکه آبیاری کوثر در مدت 36 ساعت خبر داد و گفت: پس از آگاهی از وقوع شکستگی در لاینینگ دیواره چپ کانال SC شبکه کوثر، سریعا از محل وقوع شکستگی بازدید و در همان ساعات اولیه هماهنگی‌های لازم جهت تخلیه آب کانال صورت پذیرفت.

وی با اشاره به کمبود تجهیزات و ماشین‌آلات سنگین در حوزه مرکزی ادامه داد: با توجه به اهمیت کانال SC در تغذیه شبکه کوثر و لزوم آبگیری اراضی تحت پوشش شبکه کوثر در کوتاه ترین زمان ممکن، ترمیم دیواره کانال در دستورکار قرار گرفت و رایزنی های لازم با پیمانکاران محلی برای تامین ماشین آلات پای کار و نیز اعزام ماشین‌آلات جهت تهیه مصالح رودخانه‌ای انجام شد.

مدیرعامل شرکت آبیاری کرخه و شاوور تصریح کرد: با تخلیه آب موجود در کانال، طی عملیاتی 10 ساعته ضمن خارج کردن پانل‌های شکسته، نسبت به بهبود بافت خاک پشت پانل‌ها و شفته ریزی دیواره کانال به حجم تقریبی 30 متر مکعب اقدام و محل شکستگی ترمیم و بازسازی شد.

مدیرعامل شرکت آبیاری کرخه و شاوور با اشاره به اینکه کانال SC به طول سه کیلومتر به عنوان کانال آبرسان، نقش حیاتی انتقال آب را از ایستگاه پمپاژ کوثر به شبکه مدرن کوثر داراست، اظهار کرد: با توجه به لزوم آبیاری اراضی تحت پوشش، پس از گذشت 36 ساعت از عملیات، کانال SC مجدداً آبگیری شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز