از سوی پژوهش و فناوری شرکت ملی حفاری؛

زمان فراخوان پروژه های پژوهشی امسال تمدید شد

۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۰۹:۱۹
کد خبر: ۶۰۲۹۸۸
زمان فراخوان پروژه های پژوهشی امسال تمدید شد
رئیس اداره پژوهش و فناوری شرکت ملی حفاری ایران از تمدید زمان فراخوان پروژه های پژوهشی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، هادی محمدی در این باره گفت: فراخوان پروژه های پژوهشی مورد نیاز شرکت که پیش از این تا پایان مردادماه جاری اعلام شده بود، با توجه به درخواست های مطرح شده و مصوبه کمیته مربوطه تا پانزدهم شهریورماه  تمدید شد.

وی افزود: پژوهش و فناوری شرکت ملی حفاری ایران در چند ماه اخیر با تشکیل جلسات مستمر با معاونت های مختلف شرکت و تدوین نیازهای آنها در قالب پروژه های پژوهشی ، به فهرست کلی مربوطه دست یافت که این فهرست در نهایت طی چند جلسه بحث و بررسی تخصصی در شورای عالی پژوهش منجر به شش مورد اولویت پروژه های پژوهشی برای سال جاری شد.

دبیر شورای عالی پژوهش ادامه داد: برای بهره گیری از ظرفیت دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری کشور، فراخوان پژوهشی مربوط به پروژه های بخش های عملیاتی ،فنی و تخصصی و ساخت قطعات و تجهیزات می باشد اوایل مرداد بر روی سایت شرکت قرار گرفت.

محمدی اظهار کرد: با توجه به تمدید مهلت فراخوان، دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری تا نیمه شهریور فرصت دارند تا درصورت تمایل پیشنهادات خود را در قالب فرم های موجود بر روی سایت پژوهش و فناوری شرکت به آدرس WWW.NIDC.IR/RESEARCH ارسال و مستندات را از طریق معاونت پژوهشی دانشگاه یا رئیس پارک علم و فناوری به این امور ارایه  کنند.

 پژوهش و فناوری شرکت ملی حفاری ایران ، در راستای استفاده از ظرفیت مجموعه های علمی با ایجاد واحدی تحت عنوان امور فناوری در مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت مراحل شناسایی و اولویت بندی فناوری ها تا فراخوان و داوری در کمیته های تخصصی و اخذ مصوبات در سطوح  مختلف را در دستور کار خود قرار داده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز